پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۰۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
تصویربرداری سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی تا پایان دی ماه به پایان می رسد و مراحل تدوین و آهنگسازی آن همزمان انجام می شود تا برای پخش از شبکه یک سیما آماده شود.




 

دیباچه:

مهرنوشت: تاکنون بیشتر از ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی انجام شده است و گروه سازنده این سریال در مراحل پایانی کار هستند.

کار تدوین و آهنگسازی این سریال که تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی بر عهده دارد همزمان انجام می شود و قرار است بعد از مجموعه «چک برگشتی» این سریال روی آنتن شبکه یک سیما برود.

بیمارستانی در ولنجک، یک اداره، چند خیابان در تهران، شمال کشور، شهرک چشمه، شهرک راه آهن و... از جمله لوکیشن‌های اخیر سریال بوده‌اند.

تصویربرداری این سریال که نویسندگی آن را سعید نعمت الله بر عهده داشته است تا آخر دی ماه به پایان می رسد.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، لعیا زنگنه، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی از بازیگران این سریال هستند.

به گفته توفیقی کارگردان این سریال، «پشت بام تهران» ساختار جدیدی دارد و بیشتر ترکیبی از فضاهای متفاوت است و تلاش سازندگان هم بر این است از زمانیکه مخاطب کنترل تلویزیون را بدست می گیرد و سریال را انتخاب می کند تا انتها آن را ببیند و شبکه تلویزیون را تغییر ندهد.

«پشت بام تهران» کاری پرلوکیشن و پر بازیگر است که دلیل آن تعدد قصه های مجموعه بوده ست. قصه این سریال مضمونی اجتماعی دارد و به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامن‌گیر خودشان می‌شود. در خلاصه قصه این سریال آمده است: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این برخورد، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.

سایر عوامل سریال عبارتند از مهدی بدرلو مدیر تولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، برنامه ریز فرزاد رحمانی، گروه کارگردانی حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده، دستیار تهیه محمدنبی تقوایی، عکاس بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳