شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ : ۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه:لینداکیانی در برنامه «دورهمی» درباره این موضوع که آیا سینما باندبازی دارد یا خیر گفت: بدون شک بله. هر کس که بازی‌اش را بلد است که حضور دارد اما هر کس که مثل من بازی را بلد نیست باید مثل من لطمه‌اش را بخورد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزوین دیباچه؛شب گذشته لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «دورهمی» مهمان مهران مدیری بود و در این قسمت از برنامه به گفتگو با این کارگردان نشست.

لیندا کیانی در ابتدای این گفتگو با اشاره به اینکه فلسفه خوانده است اظهار داشت: 35 سالم است و از آنجا که فلسفه را خیلی دوست داشتم این رشته را انتخاب کردم و فوق لیسانس این رشته را گرفتم. از آنجا که مشغول کار شدم دیگر به خواندن فلسفه ادامه ندادم.

این بازیگر درباره اینکه چطور به بازیگری روی آورده گفت: قبل از اینکه فلسفه بخوانم دوست داشتم بازیگر شوم اما آن زمان تعداد هنرستان‌ها کم بود و خیلی اجازه نمی‌دادند که ما رشته هنر را انتخاب کنیم. نقاشی و بازیگری را خیلی دوست داشتم اما به دلایلی تحصیل در این رشته‌ها میسر نشد و علوم انسانی و فلسفه خواندم. پس از اینکه لیسانس گرفتم دوره‌های بازیگری دیدم و وارد این حرفه شدم.

کیانی این گفته مدیری مبنی بر اینکه در دوران کودکی در یک فیلم به طور اتفاقی حضور پیدا کرده را تأیید کرد.

دیباچه - دورهمی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگر خوبی است یا خیر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که آن نقشی که از من می‌خواهند را به خوبی بازی کنم. همیشه از کارگردان راهنمایی می‌گیرم و این فکر را ندارم که به همه چیز مسلط هستم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت 2» درباره همکاری‌اش با سیروس مقدم اظهار داشت: این همکاری خیلی اتفاقی شروع شد و در سریال‌های «روز حسرت»، «رستگاران»، «تا ثریا» و «پایتخت» با این کارگردان همکاری داشتم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: چند سال است که می‌توانم فیلمنامه‌ها را انتخاب کنم. قبل از آن ما فقط انتخاب می‌شویم و خیلی حق انتخاب نداریم. تا جایی که بتوانم سعی دارم بهترین نقش را انتخاب کنم.

وی درباره اولین کار حرفه‌اش گفت: اولین کار حرفه‌ای که انجام دادم به 9 سال پیش سال 1386 برمی‌گردد.

کیانی با اشاره به اینکه هنوز ازدواج نکرده است به مهران مدیری گفت: مطمئن بودم که این سؤال را از من می‌پرسید و من نیز پاسخ‌های زیادی برای سؤال‌های شما آماده کرده‌ام که الآن همه آنها را از یاد برده‌ام. ازدواج مسئولیت بزرگی به دوش انسان می‌گذارد و اگر در سن کمتر این اتفاق رخ دهد خیلی راحت‌تر با آن روبرو می‌شویم ولی هر چه بگذرد پذیرش ازدواج سخت‌تر می‌شود. ازدواج در سن کمتر بهتر است اما زندگی مشترک به نظر من اتفاق جذابی است.

این بازیگر افزود: یک بار، آقایی با من تماس گرفت و گفت اجرایی تئاتر داشته و برای من هدیه‌ای در نظر گرفته است. من پذیرفتم و از وی خواستم که هدیه را برایم بیاورد ولی گفتند که این هدیه خیلی سنگین است و نمی‌توانیم آن را حمل کنیم. من نیز احساس کردم که همه چیز دروغ است و پس از اینکه چند بار با من تماس گرفته شد آدرس خانه برادرم را دادم و برادرم کادو را که در جعبه‌ای بزرگ بود آورد و ما آن را در حیاط خانه باز کردیم و دیدیم که یک تلسکوپ برای من فرستاده‌اند.

وی درباره اشخاصی و چیزهایی که روی او تأثیر گذاشته‌اند گفت: خیلی چیزها روی من تأثیر گذاشته‌اند. مثلاً حسین پناهی و فیلم «امواج شکسته» یکی از آنها است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» اظهار داشت: پس از بازی در سریال «پایتخت» یک سال و 8 ماه بازی نکردم چرا که همه کارهایی که به من پیشنهاد می‌شد کمدی بود و از نظر من کار کردن در کمدی کار بسیار دشواری است. در «پایتخت» بار کمدی اصلاً روی من نبود و من اصلاً کار کمدی بلد نیستم. البته پیشنهادی که بخواهد باعث شود که من روی آنها خیلی فکر کنم نیز نبوده است.

کیانی درباره این موضوع که آیا سینما باندبازی دارد یا خیر گفت: بدون شک بله. هر کس که بازی‌اش را بلد است که حضور دارد اما هر کس که مثل من بازی را بلد نیست باید مثل من لطمه‌اش را بخورد. شاهد هستیم که اگر روزی 8 فیلم اکران می‌شود برخی بازیگران در فرش قرمز هر 8 فیلم حضور دارند و کسانی مثل من هوش این کار را ندارند و در خانه می‌نشینند.

این بازیگر افزود: من به طور کل شخصیتی خوشحال هستم. چیزهایی که من را بیش از همه آزار می‌دهد کار است و در بدترین شرایط کاری نیز امیدوار بودم و هیچوقت ناامید نشده‌ام. اگر من را در سینما راه نمی‌دهند پس من می‌توانم کار دیگری کنم، فیلمنامه بنویسم و یا شکل دیگری فکر کنم. هیچوقت ناامید نشدم و راه‌های دیگری را ادامه داده‌ام.

وی درباره داشتن احساس خوشبختی اظهار داشت: خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و هر شب که می‌خوابم خدا را شکر می‌کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار