سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ : ۲۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: ایوبی در جمع خبرنگاران در موزه سینما «ایستاده در غبار» را یکی از گزینه های اصلی برای معرفی فیلم به اسکار دانست.



به گزارش خبرنگار  سینمایی ديباچه؛حجت‌الله ايوبي رئيس سازمان سينمايي که در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه آثار پوران درخشنده در جمع خبرنگاران حاضر شده بود اظهار داشت: يك بدبيني در بين سينماگران وجود دارد كه متأسفانه اين بدبيني بين مديران و مسئولان نيز تزريق مي‌شود. اتفاق تلخ در سالي كه گذشت در كنار همه خوبي‌ها و شيريني‌ها اين بود كه سينماگراني كه خيلي سعي كردند زبان گوياي مردم و باعث افتخار نظام جمهوري اسلامي ايران باشند اما باز هم برخوردهايي با آنها شد كه تا حدي كام سينماگران را تلخ كرد.

دیباچه-ایوبی

وي افزود: وقتي رهبر معظم انقلاب به طور كامل در جريان آسيب‌هاي اجتماعي قرار گرفتند همه را بسيج كردند كه در برابر اين آسيب‌ها بايستند و سينماگراني كه اين آسيب‌ها را مطرح كردند خيلي وقتها با موانعي روبرو شدند كه انتظار نداشتيم. وقتي مي‌دانم يك فيلمساز كه او را مي‌شناسم با چه قصد و انگيزه بالايي فيلمي براي نمايش دادن بدون حاشيه مي‌سازد ناگهان با بازخوردهاي بدي روبرو مي‌شود برايم بسيار ناراحت كننده است. براي من بدترين روز روزي بود كه حريم سينماگران رعايت نشد و در فضاي مجازي به آنها توهين شد.

ايوبي اظهار داشت: چشم‌اندازي كه براي سينماي ايران دارم بسيار روشن است. در روزهاي بدي که سينما داشت هميشه مي‌گفتم كه روزهاي خوبي به سينماي ايران مي‌آيد و امروز كه روزهاي خوب را شاهد هستيم روزهای بهتر و با شكوه‌تري را نويد مي‌دهم. سينماي ايران بالنده پيش مي‌رود.

وي گفت: خيلي خوشحالم كه در روز سينما با نيم‌بها شدن بليط سينما مجبور نيستيم با رایگان کردن بليط‌ها ثابت كنيم كه مردم سينما را دوست دارند. مردم امسال ثابت كردند كه به سينما علاقه دارند.

ايوبي در پاسخ به پرسش خبرنگار ديباچه مبني بر نحوه انتخاب نماينده ايران در مراسم اسكار امسال گفت: هميشه خبرنگارها فكر مي‌كنند كه براي انتخاب فيلم نماينده ايران در اسكار دير شده و هميشه معلوم مي‌شود كه اينطور نيست. الآن هيأت انتخاب در حال آماده شدن هستند و اصناف فيلم‌هاي منتخب خود را معرفي مي‌كنند و فكر مي‌كنم به زودي هيأت انتخاب در همين هفته كار خود را شروع كرده، فيلم‌ها را مي‌بينند و كار خود را شروع مي‌كنند.

وي در پاسخ به پرسش ديگر خبرنگار ديباچه مبني بر نظر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي انتخاب فيلم نماينده ايران در مراسم اسكار گفت: آقاي وزير خيلي دقيق صحبت كرده و گفته است كه فيلم «ايستاده در غبار» يكي از گزينه‌هاي مناسب براي اسكار است و من هم احتمال مي‌دهم كه «ايستاده در غبار» يكي از گزينه‌هاي اصلي هيأت انتخاب باشد. البته ما نظر شخصي خود را مي‌دهيم و تصميم نهايي با هيأت انتخاب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار