شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه :آهنگ ربوده شده «بهترین ترانه»  که قطعه مشترک مهتاب رخصتی ″ شاعر و ترانه سرا ″ و کیارش حسن زاده ″ است  پس از گذشت ده سال دوباره منتشر می شود.



به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه؛مهتاب رخصتی، بانوی ترانه سرا که به مدت 15 سال است که با خوانندگان و آهنگسازها همکاری کرده است ، سال 1383 ترانه «بهترین ترانه» را در اختیار کیارش حسن زاده قرار داد و قطعه ″ بهترین ترانه ″  به عنوان ششمین تــــرک از آلبومی تحت عنوان ″ یه خاطره ″ با آهنگسازی حسن زاده و تنظیم ″ شاهین خسرو آبادی ″ در سال 1385وارد بازار شد.

دیباچه-آوای مهر

در همان اوایلی که این آلبوم منتشر شده بود ، صاحبان این اثر متوجه شدند که خواننده‌ای لس آنجلسی به نام ″ بردیا ″ ، این کار را در قالب یک موزیک ویدیو منتشر کرده است .

مهتاب رخصتی درباره این اتفاق به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت:در این مقطع  فشار عصبی زیادی به ما یعنی صاحبان اصلی این اثر وارد شده بود ؛ زیرا آن فرد همه چیز آهنگ را به نام خودش زده بود و در شبکه های ماهواره ای هم به عنوان مهمان برنامه حضور پیدا می کرد و دروغ می گفت! جالب بود ایشان خاطره دروغی در مورد سرودن  و آهنگسازی این ترانه هم تعریف کرد.

در ادامه کیارش حسن زاده افزود : پیش از انتشار آلبوم قطعه "بهترین ترانه" را به صورت ویدئو کلیپ در ماهواره پخش کرده بودم و مورد استقبال شنوندگان قرار گرفته بود، که ناگهان همکاری با شبکه های ماهواره ای قدغن شد و بنده هم ناگزیر به ارشاد تعهد عدم پخش دادم و سریع جلوی پخش آن را از ماهواره ها گرفتم .

وی اضافه کرد: اکنون پس از گذشت ده سال دوباره این خواننده ″ بردیا ″ نام ، با ترانه سرای این قطعه تماس گرفته و در پیامی به او گفته است که قرار است این ترانه در قالب یک ریمیکس وارد بازار کنم.هیچ خواننده ای این کار را نمی کند ولی او می خواهد نام ″ مهتاب رخصتی ″ را به عنوان ترانه سرا در کارش قید کند!

حسن زاده نیز در پایان گفت:  هنوز هم با وجود برگزاری کنسرت و اجراهای زیاد و خواندن آهنگ بهترین ترانه مجبور به توضیح در مورد این مسئله هستم! صاحب امتیاز  این اثر از همان ابتدا هم شرکت ″ آوای مهر ″ بوده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار