پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: بازیگر فیلم «قلاده های طلا» از بازیش در این فیلم دفاع کرد و گفت: من به روز بازخواست و عدالت اعتقاد دارم و منتظر این روز خواهم ماند تا همه چیز روشن شود امیدوارم انهایی که به من تهمت زدند به این روز اعتقاد داشته باشند.

به گزارش دیباچه به نقل از نت نیوز، امین حیایی که این روزها فیلم «ناردون» را روی پرده سینماها دارد  در پاسخ به این سوال که سفرتان به آمریکا تفریحی بود و یا قرار است به زودی در فیلمی آمریکایی بازی کنید؟ گفت: سفرم تفریحی نبود و در حال برنامه ریزی برای انجام یک کار مشترک بین ایران و آمریکا هستیم و هدف تولید یک محصول مشترک بین این 2 کشور است.

دیباچه-امین حیایی


سفر به آمریکا برای حضور در پروژه ایرانی-آمریکایی

وی در پاسخ به این سوال که تا به امروز پیشنهاد خارجی داشته ای یا نه؟ گفت: نه پیشنهادی نبوده ولی اگر فیلمی پیشنهاد شود حتما فیلمنامه و داستان برایم مهم است و البته خط قرمز هایی برای خودم دارم؛ چراکه نمی خواهم پل های پشت سرم را خراب کنم، اگر پیشنهادی باشد مطمئنم خداوند بهترین راه را برایم خواسته است.

تهمت زنندگان را به روز عدالت واگذار می کنم / به ماجراهای سیاسی کاری ندارم

بازیگر فیلم «قلاده های طلا» در پاسخ به این سوال که شایعه شده قرار است قسمت دوم این فیلم ساخته شود با توجه به واکنش های منفی که در قسمت اول به سمتت آمد باز حاضری بازی در این فیلم را قبول کنی؟ گفت: من بازیگر هستم و در این فیلم نقش بازی کردم و حتما مناسب آن نقش بودم که انتخاب شدم و کار کردم، اصلا به ماجراهای سیاسی کاری ندارم و وظیفه من این است آنچیزی که کارگردان خواسته و در فیلمنامه آمده را ایفا کنم.

امین حیایی گفت: متاسفانه قضاوت های زیادی شد و من زمان می دهم تا در آینده همه چیز مشخص شود و مردم شاهد هستند که بدون پارتی چجوری در سینما کار کردم، با امید و انرژی خانواده ام و مردم توانستم پیشرفت کنم، بالاخره فیلم «قلاده های طلا» را بازی کردم و فکر نمی کنم اینقدر مسئله ساز باشد که سالها به من تهمت مزدور بزنند.

وی افزود: آنهایی که به من تهمت می زنند امیدوارم به فکر آخر این کار هم باشند و به روز عدالت اعتقاد داشته باشند، چون من به روز بازخواست و عدالت اعتقاد دارم و منتظر این روز خواهم ماند تا همه چیز روشن شود، من همیشه هدف صلح و صفا بوده است و من با مسیری که خداوند برایم تعیین کرده جلو می روم و این فیلم هم بخشی از این مسیر بوده است، شاید اگر لطف مردم در آن زمان بیشتر بود برای من دردسر سازتر می شد و لازم بود محبت ها کمتر شود ولی ناراحتی ندارم.

اهل لابی برای همسر و فرزندم در سینما نیستم / فقط کمک می کنم

امین حیایی در پاسخ به این سوال که بعنوان یک پدر راضی هستی که پسرتان وارد عرصه بازیگری بشود؟ گفت: خودش باید تصمیم بگیرد و خودش دوست دارد این عرصه را تجربه کند و من هم مشکلی ندارم، چند پیشنهاد هم داشته اما قبول نکرده چون در دوران کودکی نقش هایی را بازی کرده بود اما خسته شده بود و لذت نبرده بود اما الان علاقه دارد که این عرصه را ادامه بدهد.

وی افزود: من هر کمکی بتوانم به دارا می کنم تا در مسیرش موفق باشد، ولی هرکسی که بخواهد وارد این عرصه بشود باید تلاش کند و به قول معروف خاک صحنه بخورد.

بازیگر فیلم «ناردون» در پاسخ به این سوال که حاضر نیستی برای دارا لابی کنی تا در سینما نقش های خوبی بازی کند؟ گفت: نه اصلا چنین کاری نمی کنم و حتی برای همسرم هم چنین کاری انجام ندادم و هرگز لابی نکردم و به همسرم و فرزندم گفته ام که اگر کسی شما را برای بازی انتخاب کند به خاطر خودتان انتخاب کرده و من لابی نمی کنم چون اگر چنین کاری انجام بدهم به ضرر آنها است و موفقیت های بعدی را از دست می دهند.
برچسب ها: امین حیایی ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳