جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۲۵۱
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
 

دیباچه: فیلم کوتاه «باغ پدرم» به کارگردانی «شوان عطوف» بر اساس اشعار «مولانا» شاعر سرشناس ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربین عربی» روتردام در کشور هلند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش دیباچه، فیلم کوتاه «باغ پدرم» (باخه‌که‌ی باوکم) My Father’s Garden به نویسندگی و کارگردانی «شوان عطوف» هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، بر اساس اشعار «مولانا جلال الدین محمد بلخی» مشهور به «مولوی» شاعر بلندآوازه ایرانی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی «فیلم‌های کوتاه» در جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربین عربی» در هلند روی پرده می‌رود.

 دیباچه-باغ پدرم


این جشنواره با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای 8 تا 11 مهرماه امسال (29 سپتامبر تا 2 اکتبر 2016) در شهر روتردام در کشور هلند برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه داستانی «باغ پدرم» که با حمایت هتل مجلل و تازه تأسیس «رامادا» در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان ساخته شده است و توسط کمپانی «آی لوف فیلم» در سطح جهان، پخش می‌شود؛ در نخستین نمایش بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی کوتاه «گولف مُهر» Muhr Gulf Short در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دبی در کشور امارات متحده عربي و در ادامه حضورهای جهانی خود؛ در بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تگزاس» TEXAS ULTIMATE در ایالت تگزاس در کشور آمریکا به نمایش درآمد.

دیباچه-باغ پدرم


این فیلم کوتاه 13 دقیقه‌ای در آخرین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی مونتاژ در جشنواره بین‌المللی فیلم «عمق میدان» DEPTH OF FILD در ایالت دلاویر در کشور آمریکا روی پرده ‌رفت. این جشنوار یکی از فستیوال‌های جهانی است که در آن فیلم‌های کوتاه موفق؛ به مراسم جوایز سینمایی آکادمی اسکار معرفی می‌شوند.

عوامل فیلم کوتاه «باغ پدرم» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شوان عطوف، بازیگران: شانو عمر، کامران منصور، بهاءالدین عزبانی و شالاو جمال، عکاس: هریم جمال، مدیر تولید: آزاد پنجوینی، نور: دانا جمال، صدا: کاسیان علی، مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیر فیلمبرداری: هردی سلامی، مونتاژ و مراحل پس از تولید: کمپانی «آی لوف فیلم» با مدیریت دانر عمر، دستیار کارگردان: ئه‌ژین کاوه و بریار بختیار، تهیه‌کننده: شوان عطوف و نزار سلامی، تهیه‌شده در: کمپانی «گرافیکا بلو»، کمپانی پخش‌کننده: آی لوف فیلم و اسپانسر اصلی: هتل «رامادا».

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار