پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۵۲۳
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه:صفا آقاجانی گفت: حاضرم جوراب فروشی کنم و در شرایط بد مالی نیز در آثار ضعیف حاضر نشوم.

صفا آقاجانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: این روزها مشغول کاری در تلویزیون نیستم و متأسفانه من نیز جزو 80 درصد از بازیگران بیکار هستم.

دیباچه-صفا آقاجانی

آقاجانی خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد داشتم که هیچکدام از آنها را نپذیرفتم. تلویزیون بودجه ندارد و کاری را شروع نمی‌کند به همین دلیل حدود 80 تا 85 درصد بازیگران بیکار هستند و تلویزیون در قبال این بیکاری به نبود پول و بودجه برای ساخت آثار اصرار دارد. به همین دلیل فضای سوء استفاده نیز فراهم شده و از بازیگران سوء استفاده نیز می‌شود.

وی افزود: منظور من از سوء استفاده این است که به عنوان مثال دستمزد بنده با توجه به سوابق کاری‌ام مشخص است، اما با شرایطی که پیش آمده وقتی به من پیشنهاد بازی در اثری داده می‌شود بی پولی را بهانه کرده و دستمزد 20 یا 25 سال پیش را پیشنهاد می‌دهند.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: تولیدات کم باعث شده تا بسیاری از بازیگران بیکار باشند و بسیاری در برابر آثار ضعیف بیکاری را انتخاب کرده و تن به آثار ضعیف نمی‌دهند اما برخی از ترس بیکاری و امرار معاش تن به آثار ضعیف می‌دهند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» در ادامه گفت: من حاضر نیستم که در هر اثری حضور داشته باشم. در بدترین شرایط مالی در اثری ضعیف حاضر نخواهم بود و حاضرم اگر روزی به شرایط پذیرش هر اثری رسیدم جوراب فروشی کنم. گذران روزمره برای بسیاری از مردم سخت و دشوار شده و این تنها به سینما و تلویزیون مربوط نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام میکنند وجود شبکه های معاند و سریالهای ترکی سبب شده مردم تلویزیون نبینند من بخاطر کیفیت آثار دیدن تصویر را کنار گذاشتم البته شوهای خندوانه و دورهمی رو حتما میبینم و به تولید‌کنندگانشان آفرین و خسته نباشید می‌گویم.

این بازیگر در ادامه این بحث افزود: ضعیف شدن آثار تا حدی به بودجه مربوط است. وقتی دستمزد یک نویسنده خوب را نمی‌توانند بدهند مطمئناً به سراغ نویسنده‌ای ضعیف می‌روند، از طرفی بازیگران کارکشته نیز دستمزدهای کم را نمی‌پذیرند و به دلیل بودجه کم همه عوامل ساخت یک اثر ضعیف می‌شوند.

آقاجانی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه در رادیو فعالیت بهتری دارم و هر چند که آنجا هم تولیدات بسیار کم است شرایط کیفی از تلویزیون بهتر است. امیدوارم تلویزیون به روزهای طلایی خود بازگردد. زمانی شاهد تولیدات بالا بودیم و به طور میانگین در هر شش ماه یک بار دو اثر مناسب و به یاد ماندنی داشتیم.

گفتنی است صفا آقاجانی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «زمانه» و «دردسرهای عظیم» و فیلم‌های سینمایی «میگرن» و «به همین سادگی» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار