پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۴۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: هادی محقق گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه «ریحان» را دریافت کرده‌ام و امیدوارم بتوانم امسال در جشنواره با این فیلم حضور داشته باشم.



به گزارش دیباچه به نقل از فارس، هادی محقق در ارتباط با جدیدترین فعالیتش در سینما، گفت:‌ در حال حاضر به همراه وحید حاجیلویی نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «ریحان»‌ را به پایان رساندیم و امیدواریم امسال بتوانیم آن را به مرحله فیلمبرداری برسانیم. تقریباً این فیلم سینمایی باز هم در گروه هنر و تجربه قرار خواهد گرفت که تلاش می‌کنیم از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. امیدوارم بتوانیم در همان فضای هنر و تجربه با ساخت این اثر درست‌تر و بهتر از قبل حرکت کنیم. پروانه ساخت فیلمنامه «ریحان»، صادر شده است .

دیباچه-هادی محقق


این کارگردان جوان در ارتباط با شباهت جدیدترین اثرش نسبت به فیلم سینمایی قبلی‌اش با عنوان «ممیرو» گفت: بنده به عنوان کسی که سازنده اثر هستم به دلیل آنکه در درون ماجرا قرار دارم شاید نتوانم نظر دقیقی بدهم،‌اما قطعاً تفاوت‌هایی به نسبت آن خواهد داشت. چرا که به زعم خودم فضا و اتمسفر فیلمنامه و همچنین نوع قصه آن به نسبت فیلم سینمایی «ممیرو» دارای تفاوت‌ است. به لحاظ روایت تقریباً شبیه به مدل‌ فیلم‌های قبلی‌ام است. محل فیلمبرداری فیلمنامه «ریحان»‌در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

در این اثر سینمایی خود نیز طبق روال آثار گذشته‌ام از بازیگرهای مرسوم سینما استفاده نمی‌کنم چرا که قصه ایجاب می‌کند که از چهره‌های غیرمرسوم استفاده کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند»، در ادامه اظهار کرد: به نظرم با دیدن این فیلم سینمایی مخاطب بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند در ارتباط با تفاوت‌هایی در این اثرم و یا شباهت‌هایی با آثار قبلی‌ام نظر دهد.

محقق در ارتباط با فیلم سینمایی «ممیرو»، که درگروه هنر و تجربه اکران دارد، گفت: از نحوه اکران و میزان فروش فیلم ناراضی نیستم اما اگر کمی سانس‌ها بیشتر شود قطعا به نظرم اتفاق بهتری برای فیلم خواهد افتاد و من هم راضی‌تر می‌شوم. به نظرم هنر و تجربه توانسته مخاطب‌های خودش را پیدا کند و روز به روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شود. به نظرم مخاطبان این نوع سینما بخشی از جامعه بودند که کمتر به سینما می‌رفتند. با توجه به جمعیت کشورمان می‌توانیم با گروه‌های مختلف سینمایی که اگر به وجود بیاید شاهد مخاطب‌هایی با سلیقه‌های مختلف نیز باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار