جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: مدیر عامل موسسه فرهنگی هاتف شهر با بیان اینکه استقبال چشمگیری از بازی رایانه‌ای فتح خرمشهرصورت گرفته است، گفت:موسسه فرهنگی هاتف شهر تولید و رونمایی از بازی‌های رایانه‌ای جدیدی را در دستور کار دارد.



به گزارش دیباچه،مجید استواری با اعلام این خبرگفت: بازی رایانه‌ای فتح خرمشهر همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر مسئولان رونمایی و همزمان در 120 فراسینمای این موسسه در کشور اکران شد.
وی افزود:اینک با گذشت حدود 3ماه از اکران این بازی، استقبال چشمگیری از سوی شهروندان صورت گرفته است از این رو موسسه فرهنگی هاتف شهر در صدد است تا بازی‌های رایانه‌ای دیگری نیز تولید و روانه بازار کند.
استواری با بیان اینکه روز به روز به تعداد علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای افزوده می‌شود و ایرانی‌ها سالانه هزینه قابل توجهی را برای بازی هزینه می کنند،تصریح کرد: ما باید توجه داشته باشیم که می‌توان با تولید بازی‌های با کیفیت و نزدیک کردن آنها به استانداردهای جهانی درصد زیادی از این افراد را به سمت بازی‌های تولید داخل جذب کرد.
مدیر عامل موسسه فرهنگی هاتف شهر ادامه داد:همچنین با توجه به اینکه میانگین سنی افراد علاقه مند به بازی رایانه‌ای 21 است باید بازی‌هایی که بیشتر به این رده سنی و حال و هوای آنان نزدیک باشد تولید شود.
استواری در ادامه با بیان اینکه در تلاشیم تا تعداد فراسینماهای موسسه هاتف شهر در کشور افزایش یابد،خاطرنشان کرد: هم اکنون رایزنی‌ها و جلسات هماهنگی برای توسعه این فراسینماها در حال انجام است.
وی تولید بازی‌های رایانه‌ای را تنها بخشی از فعالیت‌های موسسه فرهنگی هاتف شهر دانست و اظهار کرد:هاتف شهر که از موسسات وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در رسانه‌های شهری،مدیریت و بهره برداری از مراکز فرهنگی،ورزشی و تفریحی و خدمات چاپ فعالیت می‌کند که از شاخص ‌ترین برنامه‌های اجرا شده توسط این موسسه می‌توان به آماده سازی و اجرای نمایشگاه فرهنگی «عطرسیب» در دوره‌های گذشته اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار