سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۹۵۱
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مسعود کرامتی گفت: نقشی که در مجموعه «بی گناهان» ایفا کردم از نظر من بهترین نقش این مجموعه تلویزیونی بود.

دیباچه - مسعود کرامتی

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه درباره بازپخش مجموعه تلویزیونی «بی گناهان» اظهار داشت: نقشی که در «بی گناهان» بازی کردم یک نقش منفی بود و وقتی متن فیلمنامه را مطالعه کردم به نظرم آمد که بهترین نقش سریال به من پیشنهاد شده است.

کرامتی خاطرنشان کرد: نقشی که ایفا کردم موقعیت ها و به نوعی فضای خوبی برای بازیگری داشت و بازیگر را دچار چالش می کرد و این درگیر شدن بازیگر با نقشی که ایفا می کند به کار برای او جذابیت بسیاری می بخشد.

وی افزود: کاراکتری که نقش آن را ایفا کردم در موقعیت هایی قرار می گرفت که به نظرم خیلی خاص بود. به هر حال این شخصیت به سادگی کلاهبرداری کرده بود، به دوستش دروغ گفته و باعث مرگ دوستش شده بود. در این مجموعه سه دوست بودند که با توجه به رفاقتی که با هم داشتند دست به یک دزدی زدند. کاراکتر من با توجه به اینکه سیاه بود در لحظاتی دل مخاطب برایش می سوزد و حتی می تواند دوستش داشته باشد.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: به نظرم نقشی که آن را ایفا کردم با نقش های دیگر تفاوت های بسیاری داشت. امینی به عنوان کارگردان کاراکتر نقشی که آن را ایفا می کنم نگاه دیگری داشت. پیشنهاد حضور من در این سریال را سعید شاهسواری نویسنده «بی گناهان» پیشنهاد داده بود. من تا بحال با احمد امینی همکاری نکرده بودم و وی رغبتی به حضور من در این نقش نداشت و اعتقاد داشت که نقش با من همخوانی ندارد.

بازیگر فیلم سینمایی «سفر به چزابه» در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: اما زمانی که مشغول دورخوانی فیلمنامه شدیم هنوز به جلسه سوم نرسیده بودیم که احمد امینی به انتخاب سعید شاهسواری اعتماد کرد و از بابت من برای حضور در نقشی که برایم در نظر گرفته شده بود خیالش راحت شد که این مسئله اتفاق خوبی بود.

کرامتی افزود: با وجود اینکه کارگردانی فیلم و سریال نیز انجام می دهم زمانی که به عنوان بازیگر در نقشی حاضر می شوم تنها یک بازیگرم و سعی دارم بیشترین خواسته کارگردان را در حد توانم انجام دهم. من در این سریال با سه کارگردان از جمله همایون اسعدیان، محمدعلی نجفی و داریوش فرهنگ همبازی بودم که همه تلاش کردیم نقشمان را به خوبی ایفا کنیم.

وی اظهار داشت: حضور در مجموعه «بی گناهان» به عنوان بازیگر برای من همراه با خاطرات و لحظات خوب بود. بازی در این مجموعه بسیار لذت بخش بود و این تجربه را بسیار دوست داشتم.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه «بی گناهان» بارها از تلویزیون پخش شده و هر بار که این اتفاق افتاده با بازخوردهای خوبی همراه بودم. خوشبختانه تماشاچی این سریال را دوست داشته و کسی را ندیده ام که از این مجموعه ناراضی بوده و بد بگوید. خوشبختانه «بی گناهان» مجموعه ای تلویزیونی است که با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است مسعود کرامتی در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی از جمله فیلم های سینمایی «ترانه کوچک من»، «دوزخ، برزخ، بهشت» و «باغهای کندلوس» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار