جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۷۲۹
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: سعید توکلیان: نگاه سازنده مدیران و انگیزه بالای هنرمندان پشتوانه نیرومندی برای آغاز فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران در جیرفت و گسترش فعالیت‌ها در بم خواهد بود.

به گزارش دیباچه ، سعید توکلیان معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص بازدیدی روز 28 تیرماه از شهر جیرفت پیرامون بررسی زمینه‌های آغاز فعالیت دفتر انجمن سینمای جوانان جیرفت گفت: این بازدید که به درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جنوبی صورت گرفت که طی آن ظرفیت‌های فرهنگی برای فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران در این شهر و پوشش شهرستان‌های اطراف بسیار رضایت‌بخش بود.

دیباچه-سعید توکلیان


توکلیان مهم‌ترین ویژگی‌های موجود برای آغاز فعالیت این دفتر را حمایت کامل و همه‌جانبه مدیران فرهنگی شهرستان مخصوصاً اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری این شهر از برپایی دفتر انجمن، وجود آینده‌نگری و نگاه سازنده در مدیران این شهر و انگیزه بسیار بالا در بین هنرمندان این منطقه، وجود ظرفیت‌های بسیار خوب ازجمله حضور پررنگ هنرمندان منطقه در جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی و همین‌طور لزوم تقویت نهادهای فرهنگی منطقه اعلام نمود و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران فرهنگی و جمعی از هنرمندان استان برگزار شد انگیزه و اراده بالایی برای آغاز این فعالیت فرهنگی وجود داشت که بسیار دلگرم‌کننده بود.

توکلیان با اشاره به توافقات اولیه صورت گرفته افزود: فرمانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل خود برای تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همچون یک مرکز فرهنگی با امکانات و تجهیزات آموزشی و تولید موردنیاز برای دفتر انجمن را اعلام کردند. همین‌طور حضور نیروی انسانی متخصص جهت تأمین مربیان آموزشی از دیگر ظرفیت‌ها برای آغاز فعالیت دفتر انجمن سینمای جوانان جیرفت است.

معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه این بازدید از دفتر انجمن سینمای جوانان بم دیدار و برگزاری جلسه‌ای با ریاست شورای شهر بم و معاون فرهنگی فرماندار از توافقات اولیه در خصوص تأسیس یک مرکز فرهنگی با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران و فرمانداری، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار