جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
فریده دریامج گفت این روزها اجرای دو برنامه زنده رادیویی با محوریت خانواده را در رادیو سلامت و رادیو تهران که به طور روتین پخش می شوند بر عهده دارد.

دیباچه - فریده دریامج

فریده دریامج بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: این روزها مشغول فعالیت در رادیو هستم که در سه شبکه رادیویی از جمله رادیو نمایش، رادیو سلامت و رادیو تهران فعالیت می کنم.

دریامج خاطرنشان کرد: در رادیو نمایش در نمایشنامه های رادیویی فعالیت می کنم که سالهاست این فعالیت را در رادیو دارم و به دلایلی از تلویزیون و سینما دور شده ام.

این بازیگر در ادامه افزود: اجرای برنامه ای در رادیو تهران که «خانه ما» نام دارد و به طور مستقیم پخش می شود را بر عهده دارم و در این برنامه که به طور روتین پخش آن صورت می گیرد با خانواده ها صحبت می کنیم و در هر برنامه مشکلی از خانواده ها را در نظر می گیریم، نمایشی اجرا می کنیم، افراد تماس می گیرند و با حضور کارشناس مسائل مطرح و بررسی می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: اجرای برنامه «خونه زندگی» را نیز بر عهده دارم که به همین شکل است و از رادیو سلامت پخش می شود که ساختاری همانند برنامه «خانه ما» دارد و با سیاست های رادیو سلامت اجرا می شود. «خونه زندگی» در قالب نمایش هر روز یکی از دغدغه های خانوادگی را موضوع قرار داده و از ابعاد مختلف به آن می پردازد.

دریامج در ادامه افزود: برنامه «خانه ما» از روز شنبه تا پنجشنبه ساعت 15:30 دقیقه به صورت زنده از رادیو تهران پخش می شود و برنامه «خونه زندگی» هر روز ساعت 10:30 از رادیو سلامت پخش می شود.

بازیگر مجموعه «لطفاً دور نزنیم» در ادامه اظهار داشت: از تلویزیون ناخواسته فاصله گرفته ام چرا که مدتی است پیشنهادی برای بازی ندارم و مثل بسیاری از همکارانم دوران بیکاری را در تلویزیون سپری می کنم. متأسفانه بیکاری به معضلی تبدیل شده که گریبانگیر بسیاری از همکاران شده است.

وی افزود: دلیل این وضعیت حاکم در تلویزیون را نمی دانم و از مسئولان می خواهم به فکر باشند چرا که این وضعیت نمی تواند ادامه داشته باشد و بسیاری از کسانی که در تلویزیون سالها فعالیت داشتند امروز برای هزینه های شخصی شان دچار مشکل شده اند و حتی یکی از دوستان همکار من چند وقت پیش مجبور به فروش اتومبیلش شد تا بتواند وضعیت زندگی خود را از لحاظ مالی بهبود بخشد.

دریامج در پایان انتظارات خود از مسئولان را عنوان کرد و گفت: از مسئولان انتظار دارم به این مشکلات رسیدگی کنند و معضلاتی که به وجود آمده را از بین ببرند. متأسفانه شاهد این مسئله هستیم که در تلویزیون تنها گروه خاصی هستند که در یک سریال و سپس در سریالی دیگر حضور دارند و فعالیت می کنند در حالیکه بسیاری از همکاران ما که از بازیگران قدیمی تلویزیون بودند امروز بیکار شده اند. باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

گفتنی است فریده دریامج در مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله مجموعه های «کارآگاهان»، «دنیای شیرین دریا»، «سنگ و شیشه» و «خط قرمز» ایفای نقش کرده است.

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار