سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
بررسی فروش فیلم‌های روی پرده سینما در هفته‌ای که گذشت
دیباچه: در هقته‌ای که گذشت سینماهای کشور مانند هفته‌های گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه بودند



 

دیباچه-گزارش

به گزارش دیباچه: تقریبا تمام فیلم‌های مهم روی پرده با سیانس‌های فوق‌العاده پذیرای مخاطبان بودند. «بارکدِ» مصطفی کیایی از مرز 6 میلیارد و نیم گذشته و احتمالا تا فردا فروش فیلم «بادیگارد» را پشت سر می‌گذارد. آمار فروش فیلم «دراکولا»ی عطاران پس از استقبال خیره‌کننده مخاطبان در هفته اول کمی آرام‌تر پیش می‌رود و انگار پیش‌بینی عطاران درست بود که در گفت‌وگویی اختصاصی به خبرنگار سینمایی دیباچه گفته بود: «مردم فکر می‌کنند «دارکولا» خنده‌دار است اما وقتی فیلم را می‌بینند پشیمان می‌شوند و فیلم فروش زیادی نخواهد داشت.» جالب است بدانید که در میان فیلم‌های روی پرده؛ «رسوایی 2» ماندگارترین فیلم چرخه اکران است که از اردیبهشت‌ماه اکران شده و همچنان در جای خود باقی‌ست. در ادامه آمار فروش فیلم‌ها را بررسی خواهیم کرد.

علی سرتیپی (مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران) گفت: «فیلم‌های «بارکد» و «دراکولا» همچنان با اقبال عمومی روبه‌رو هستند. فیلم سینمایی «بارکد» بعد گذشت چهل و سه روز از آغاز اکران عمومی با فروش 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده و باتوجه به هفته‌های باقی مانده از اکران فیلم پیش‌بینی می‌کنیم «بارکد» به باشگاه ده میلیاردی‌ها بپیوندد. «بارکد» شب گذشته در بیش از 6 سالن سینما در تهران به سیانس فوق‌العاده رسید.
فیلم «دراکولا»ی رضا عطاران در طول سه هفته که ار نمایشش می‌گذرد با فروش 2 میلیارد و 620 میلیون تومان تاکنون آمار قابل قبولی داشته اما نسبت به روزهای ابتدایی اکران آمار فروشش کمی آرام‌تر شده است؛ هرچند این فیلم هم شب گذشته در سالن‌های زیادی با سیانس‌های فوق‌العاده مواجه شد.
همچنین « ایستاده در غبار» محمدمهدی مهدویان با توجه به محتوا و نوع فیلم توانسته پس از 42 روز یک میلیارد و 260 میلیون تومان در تهران و شهرستان فروش داشته باشد و التبه شب گذشته در سینما کورش در سیانس فوق العاده رسید..
در مورد «رسوایی 2» باید بگویم که آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی در شهر تهران فقط در سالن کورش نمایش داده می‌شود اما در شهرستان‌ها هم همچنان در حال اکران است و پس از 80 روز توانسته فروش 3 میلیارد و 200 میلیون تومان را ثبت کند.»
علی سرتیپی درباره اکران فیلم «لانتوریِ» رضا درمیشیان نیز گفت: «فیلم جدید رضا درمیشیان جایگزین فیلم «آااادت نمی‌کنیمِ» ابراهیم ابراهیمیان خواهد شد که پس از جنجال‌های درست شده و توقیف چند روزه فیلم و اکران مجددش آمار قابل قبولی در فروش پیدا کرد و نزدیک به یک میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشت. پیش‌بینی می‌کنیم «لانتوری» با استقبال گسترده مردم مواجه شود چرا در جشنواره از فیلم فجر، «لانتوری» بسیار مورد توجه قرار گرفت.»

محمدرضا صابری (مدیرعامل دفتر پخش نور تابان) در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دیباچه درباره فروش فیلم «دخترِ» میرکریمی گفت: «فیلم «دختر» پس از یک ماه از شروع اکران با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است؛ طوری که شب گذشته در تهران 70 میلیون فروش داشت. فروش این فیلم در حال حاضر در تهران و شهرستان به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسیده است. در شهرهایی مانند اصفهان و شیراز اسقبال مردم از «دختر» بسیار خوب و قابل توجه بوده است. همچنین فیلم «دختر» شب گذشته در سینماهای چهارسو، آزادی و کورش و فرهنگ در سیانس فوق العاده برای مشتاقانش به نمایش درآمد.»

غلامرضا فرجی (مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری) درباره فروش «زاپاسِ» برزو نیک‌نژاد به دیباچه گفت: «فیلم «زاپاس» روز چهارشنبه 50 میلیون و پنج شنبه 85 میلیون تومان فروش داشت. پس از سه هفته از اکران «زاپاس»، این فیلم تاکنون در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید که 900 میلیون تومان آن متعلق به فروش سینماهای تهران بوده است.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار