چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۸۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
دیباچه: سهراب پورناظری در واکنش به سخنان کیوان ساکت گفت که به هیچ شخصی اجازه نمی‌دهم درباره مسائل کاری من در غیاب صحبت کند و این افراد چگونه به خودشان اجازه چنین اظهار نظری می‌دهند؟



به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه سهراب پورناظری در حاشیه نشست خبری کنسرت گروه شمس در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهار نظر کیوان ساکت درباره دستمزد سهراب پورناظری در جشنواره موسیقی فجر تصریح کرد: متاسفانه آقای کیوان ساکت گفته بودند که ما 100 میلیون تومان دستمزد گرفته‌ایم و اساسا ما بعد از جشنواره درگیر حاشیه‌های دستمزدهایمان بودیم و هفته‌ای یک خبر در این باره منتشر می‌شد. ما سکوت کردیم و پاسخ ندادیم و حتی شکایت هم نکردیم چرا که نتیجه شکایت کردن هنرمندان از یکدیگر نتیجه خوبی نیست و به نفع هیچ‌کس نیست و حتی ممکن است کمپین راه بیفتد!

دوست نداریم فکر کنند از روابطمان استفاده کرده‌ایم

پورناظری در ادامه افرود: دستمزد ما آنطور که اعلام شده بود نبود و طبیعتا دوست نداریم مردم فکر کنند خدای نکرده ما از روابطی استفاده کرده‌ایم و در عین حال من به هیچ شخصی اجازه نمی‌دهم درباره مسائل کاری من بدون حضور من صحبت کند. این افراد چگونه به خودشان اجازه می‌دهند چنین کاری با همکارشان بکنند.

دستمزدمان 100 میلیون نبود، 76 میلیون بود

این نوازنده تنبور و آهنگساز ر ادامه تاکید کرد: دستمزد ما برای کنسرت در جشنواره موسیقی100 میلیون نبود و  76 میلیون تومان بود و این 76 میلیون تومان تنها برابر دستمزد خود من در کنسرت برج میلاد است و نه دستمزد من و نوازنده بین‌المللی همچون آنتونیو ری. کنسرت ما هیچ هزینه‌ای روی دست جشنواره نگذاشت و حضور نوازنده‌ای همچون آنتونیو ری اتفاق بسیار خوبی بود.

دیباچه-سهراب پورناظری

کیوان ساکت هیچ سالی حضور در جشنواره را از دست نداده است

او خاطرنشان کرد: جالب است که آقای ساکت هر ساله در جشنواره شرکت داشته‌اند و هیچ سالی را از دست نداده‌اند. ایشان پیشکسوت من هستند ولی چگونه حاضرند اسم کسی را بیاورند. آیا درست است که من هم بروم از ایشان شکایت کنم؟ مطمئن باشید اگر شکایت کنم علیه ایشان رای می‌دهند چون اسناد دستمزد من موجود است اما این فضای جذابی نیست. من واقعا معادلات فضای موسیقی را نمی‌فهمم؛ من به عنوان مشاور به جشنواره کمک کردم و یکی از بهترین دوره‌های جشنواره بود به لحاظ کیفیت اجراها اما همه در برابر این سکوت کردند.

جشنواره از ما اعتبار می‌گیرد و نه ما از جشنواره

پورناظری ادامه داد: این چه منجلابی است که گرفتارش هستیم که حالا باید به همه بدهکار باشیم. نام ما از جشنواره اعتبار نمی‌گیرد و مطمئن باشید اگر اعتباری باشد این جشنواره است که از ما اعتبار گرفته است. همه از درآمدهای ما خبر دارند و بیشترین کنسرت‌ها را ما در طول سال می‌دهیم چرا باید برای چند میلیون تومان خودمان را خراب کنیم؟ آیا 76 میلیون تومان برای خرج سفر آنتونیو ری که به خاطر جشنواره موسیقی فجر کنسرت گران قیمت خود در آمریکا را که هر سال برگزار می‌کرد لغو کرد، مبلغ زیادی است؟

سال آینده از چند کیلومتری کنار جشنواره هم عبور نمی‌کنم

او خاطرنشان کرد: اصلا ما به وطور کلی از حضور در هر جشنواره‌ای پشیمان شدیم و سال آینده به شخصه حتی از چند کیلومتری کنار جشنواره هم عبور نمی‌کنم. این چه وضعیتی است که ما تا می‌اییم به موسیقی کمک کنیم اینگونه ما را بمباران می‌کنند و آنچنان هجمه‌ای علیه ما شد که آن سرش نا پیدا. مگر پیش از ما همه چیز گلستان بوده است؟ هزاران ضعف پیش از ما وجود داشت که ما سعی کردیم تعدادی از این ضعف‌ها را برطرف کنیم و نباید این همه به ما حمله می‌شد. از قبل از جشنواره هجمه‌ها را شروع کردند و حتی صبر نکردند ببینند کار چطور انجام می‌شود. اصلا فضای سالمی در کار نبود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳