شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۸۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
دیباچه: فلور نظری گفت گویا دیگر در تلویزیون هیچ دغدغه ای از سوی مسئولان برای جذب مخاطب وجود ندارد.

دیباچه-فلور-نظری-فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: پیش از بازی در مجموعه «تکیه بر باد» با محمود معظمی همکاری هایی داشتم که وقتی پیشنهاد بازی در این سریال به من داده شد با خواندن متن به آن خیلی علاقه مند شدم و گروه خوبی که برای همکاری در نظر گرفته شده بود و متن این اثر من را برای بازی در این مجموعه ترغیب کرد.

نظری خاطرنشان کرد: مهدی فخیم زاده از بازیگرانی بود که در ساخت، به عوامل خیلی کمک می کرد و از افتخارات من است که با این بازیگر همکاری کردم. وقتی برای بازی در «تکیه بر باد» به نتیجه رسیدیم محمود معظمی به گریمی که قرار بود برای ایفای این نقش داشته باشم تأکید داشتند و من بلافاصله برای شروع کار قرارداد را امضا کرده و مشغول کار شدم.

این بازیگر در ادامه افزود: در گذشته وقتی این سریال نمایش داده شد با استقبال خوبی همراه بود و مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کردند و حتی همکاران من می گفتند که لحظه های خوبی در فیلم به وجود آورده ای و این بازخوردها برای من بسیار خوشایند بود.

وی در ادامه این بحث اظهار داشت: بازخورد بازپخش این مجموعه نیز برای من بسیار خوب بود و در صفحات مجازی ارتباطی که با مردم دارم شاهد استقبال گسترده مردم هستم و جمله های بسیاری برای من نوشته اند که از کار من در این سریال تعریف و تمجید کرده اند و این استقبال دوباره از این سریال برایم بسیار جالب توجه است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» در ادامه خاطرنشان کرد: کم کاری من در سینما و تلویزیون اصلاً خود خواسته نیست و من هنوز برای بازی در تلویزیون پر انرژی هستم و برای کارم ارزش قائلم. همه کسانی که با آنها کار کرده ام شاهد این هستند که چقدر با انرژی در پشت صحنه حاضر می شدم و هر چقدر که کار به طول می انجامید خستگی در من دیده نمی شد.

نظری افزود: طوری به نظر می رسد که گویا ما نبودیم که سالها برای حضور در این رشته درس خواندیم و تجربه کسب کردیم. در همه جای دنیا وقتی بازیگری زحمت می کشد، تبدیل به چهره می شود و مورد توجه قرار می گیرد از سوی تلویزیون و سینما به هیچ وجه کنار گذاشته نمی شود و از او در مجموعه های مختلف استفاده می شود ولی متأسفانه این اتفاق در ایران بالعکس رخ می دهد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: این اواخر تنها یک یا دو اجرا در رادیو در دست داشتم و از آنجا که سفیر کودکان بدسرپرست در ایران هستم یک ساعت برنامه نیز در تلویزیون اجرا کردم و متأسفانه در حال حاضر به غیر از چند پیشنهاد بازی در تئاتر پیشنهاد دیگری برای بازی ندارم.

وی افزود: نه تنها برای خودم که برای اکثر هم دوره ای های خود می گویم که متأسفانه وضعیت به شکلی شده که اکثر ما بیکار شده ایم و من چند وقت پیش نامه ای را آماده کرده و از طرف بسیاری از همکارانم به مسئولان دادم که در مضمون آن به این مسأله اشاره شده بود که ما در سریال های مطرحی حضور داشتیم که گاه تعداد مخاطبان آن به بالای 90 درصد می رسید و باید مسئولان در نظر داشته باشند برای این بازیگران که از بیت المال کشور روی آنها سرمایه گذاری شده و آن ها تبدیل به چهره شده اند نباید بیکار بمانند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» اظهار داشت: زمانی در همین کشور من به طور همزمان در چند اثر ایفای نقش می کردم و این وضعیت برای همه همکارانم وجود داشت. متأسفانه امروز حتی یک پیشنهاد هم برای بازی وجود ندارد و این اتفاق بسیار دردناکی است، ما در کار دیگری تخصص نداریم و نمی توانیم به شغل دیگری فکر کنیم و بیکاری ما پس از تجربه های بسیاری که داشتیم بسیار باعث تأسف است.

نظری خاطرنشان کرد: در گذشته مدیران تلویزیون دغدغه این را داشتند که آثار ساخته شده مخاطبان بسیاری داشته باشند و به همین دلیل تعداد آثار با کیفیت که در تلویزیون ساخته می شد بسیار بالا بود. به عنوان مثال سریال «تکیه بر باد» یا سریال های دیگر که در گذشته ساخته شده اند و از شبکه iFilm پخش می شوند دوباره با استقبال خوبی روبرو می شوند. این نشان می دهد که مردم هنوز تلویزیون تماشا می کنند و اگر اثری با کیفیت ساخته شود شاهد استقبال خوب مخاطبان خواهیم بود اما گویا دیگر دغدغه ای در جذب مخاطب وجود ندارد و برای مدیران اصلاً مهم نیست که چه فیلمنامه ای توسط چه کسی ساخته می شود و چه کیفیتی دارد.

وی افزود: سالها است با تلویزیون قهرم و به تماشای آن نمی شینم اما از مردم و دوستانم می شنوم که بسیار ناراضی هستند. مطمئناً مسئولان هم از این مشکل با خبر هستند و عجیب این است که هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار