جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
دیباچه: فرید سجادی حسینی که در آخرین فیلم اصغر فرهادی به عنوان بازیگر حضور داشت گفت: 80 درصد از نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «روشنایی های شهر» انجام شده است.

فرید سجادی حسینی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر نگارش مجموعه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» ادامه دارد و قصد دارم کارگردانی این اثر را خودم بر عهده داشته باشم.

سجادی حسینی که در «فروشنده» آخرین فیلم اصغر فرهادی با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی بود، خاطرنشان کرد: این مجموعه به قلم بنیامین سربندی و مهدی ایوبی نوشته می شود و تا کنون 80 درصد از فیلمنامه این اثر نوشته شده است و ما منتظر پاسخ سازمان برای ساخت این مجموعه تلویزیونی هستیم چرا که طرح «روشنایی های شهر» به سازمان ارائه شده است و یک بار نیز به تصویب سازمان رسیده اما با تغییر مدیران کار تولید این اثر متوقف و متأسفانه به تعویق افتاد که امیدوارم با ساخت آن بتوانیم نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنیم.

دیباچه - فرید سجادی حسینی


وی افزود: در حال حاضر منتظر هستیم تا تغییراتی که سازمان برای فیلمنامه این اثر در نظر خواهد گرفت، مشخص شود تا فیلمنامه نویسان این تغییرات را اعمال کنند. «روشنایی های شهر» در حال حاضر عنوان موقت این سریال است که امکان در آینده تغییر کند.

وی افزود: قصه «روشنایی های شهر» در رابطه با پسر جوان دانشجویی است که خیلی تلاش دارد تا اختراعاتی انجام دهد و ایده های نویی که دارد را اجرا کند اما در مقابل واقعیت و دیدن زحماتی که مردم می کشند توان خود را از دست داده و به نوعی دچار یأس می شود.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» افزود: هنوز زمان آن فرا نرسیده که بخواهیم در رابطه با عوامل ساخت این سریال صحبت کنیم اما مثل همیشه مطمئناً علاقه دارم با امیر اسکندری به عنوان طراح گریم و بابک کریمی به عنوان طراح صحنه همکاری کنم که البته این همکاری به شرط وجود شرایط لازم است چرا که اگر کسانی که برای همکاری در این سریال در نظر دارم مشغول کار باشند همکاری ما امکان پذیر نخواهد بود. با توجه به این مسأله که هنوز عوامل ساخت این مجموعه مشخص نشده اند بهتر است درباره عوامل صحبتی نکنم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: قصد داریم این اثر را در 30 قسمت 40 دقیقه ای ساخت آن را انجام دهیم اما با توجه به اینکه صدا و سیما و ما به این نتیجه رسیده ایم که مخاطبان با سریال های طولانی تر ارتباط بهتری برقرار می کنند سعی داریم ساخت این سریال را به 50 قسمت برسانیم.

این کارگردان افزود: قصد داریم حتماً پس از صدور مجوز ساخت، پیش تولید «روشنایی های شهر» را بلافاصله آغاز کنیم و حداکثر سه ماه پیش تولید برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲