جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ : ۱۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
دیباچه: به گفته امیرحسین شریفی  پژمان بازغی و سارا صوفیانی این روزها در شهر اصفهان به عنوان بازیگران اصلی در شهر اصفهان مقابل دوربین کاظم معصومی در مجموعه «روزهای بی قراری» ایفای نقش می کنند.

دیباچه - روزهای بی قراری

امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی قراری» در شهر همدان به پایان رسیده و گروه عازم استان اصفهان شده است و این روزها پژمان بازغی و سارا صوفیانی به عنوان بازیگران اصلی جلوی دوربین قرار گرفته اند.

شریفی خاطرنشان کرد: تا کنون 65 درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و از ابتدای هفته وارد شهر اصفهان شدیم که در حال حاضر مشغول تصویربرداری سکانس های مربوط به استان اصفهان هستیم.

این تهیه کننده در ادامه افزود: «روزهای بی قراری» به زودی در یکی از شبکه های سراسری صدا و سیما در فصل پاییز پخش خواهد شد و با پایان تصویربرداری در شهر اصفهان تولید این مجموعه وارد فاز سوم خود خواهد شد.

وی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که ادامه تصویربرداری این اثر در لوکیشن چهارم در استان تهران یا گیلان خواهد بود. اما به زودی برای شروع تصویربرداری این مجموعه در فاز چهارم تصمیم گیری انجام خواهد شد.

سریال «روزهای بی‌قراری» با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد و کارگردانی آن را کاظم معصومی بر عهده دارد.

در این سریال بازیگرانی از جمله ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی و بهنوش بختیاری به ایفای نقش می پردازند.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از:

کارگردان:کاظم معصومی،نویسنده:مهدی بهپور،مدیر تصویربرداری رسول خدابنده لو، مدیر صدابرداری فاز دوم: حسین غفاری، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور،مدیر برنامه ریزی: نغمه نظری، مدیر چهره پردازی : جلال امیری مرندی،طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید:مهدی شریفی، عکاس: علی طرفه نژاد، مشاور رسانه ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید:جعفر صمدی، تهیه کننده: امیر حسین شریفی، به سفارش حوزه سیمای استانها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار