شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۶۹۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۰۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
دیباچه: همایون شجریان در واکنش به برخی شایعات اخیر در خصوص پیشرفت سرطان محمدرضا شجریان، در صفحه اینستاگرام شخصی اش خبر از وضعیت رو به بهبود پدر خود داد.او نوشت: نتايج تمام آزمايشات خوب هستند و در هيچ كدام نشانه اى از پيشرفت سرطان ديده نشده است.
همانطور كه از قبل مى دانيد تنها ضعف جسمانى ست كه آنهم به اميد دوست، با تغذيه و دارو و فيزيوتراپى تا قبل از آنكه زمان براى شروع مرحله دوم درمان از دست برود برطرف خواهد شد.
علت طولانى تر بودن اين ضعف بر كسى معلوم نيست اما رسيدگى در نهايت خودش در حال انجام است. مرحله دوم درمان براى بازگشت نكردن و پيشرفت نكردن مريضى الزامى به نظر مى رسد، تا معشوق چه خواهد.
شايعات ناراحت كننده اى به گوش مى رسند كه پايه و اساس درستي ندارند، ايشان هوشيارى شان سر جاست و نسبت به يك ماه گذشته با روحيه بالاترى دستورات پزشك را اجرا مى كنند. بد نيست بدانيد با اشتياق زياد همراه من و برادرم رايان جام ملت هاى اروپا را تا پايان دنبال كردند و از قهرمان شدن تيم پرتغال شايد به خاطر بازيكن محبوبشان رونالدو راضى به نظر مى رسند.
زندگى اينجا تمام نشده و نبضمان بيدار و هشيار است. از تلويزيون و اخبار بدور هستند و ما هم از رساندن خبرهاى تاسف برانگيز كه ناراحتشان مى كند خوددارى ميكنيم و پيغام هاى محبت آميز شما نازنينان را بدون كم و كاست به اطلاع شان مى رسانيم و لبخند واقعى را دريافت مى كنيم.
هر بار كه شعرى از حافظ برايشان ميخوانم زبان به تحسين اين مرد آسمانى مى گشايند و باورم نمى شود در غزلى كه برايشان تفعل زدم او نيز اينچنين كرد و فرمود:
ای دوست دست حافظ تعویذ چشم زخم است
یا رب ببینم آن را در گردنت حمایل
با اينكه سرطان را ميهمان خود مى خوانَد، به شوخي به ايشان گفتم شاعر گفته ميهمان گرچه عزيز است ولى همچو نفس خفه مى سازد اگر آيد و بيرون نرود تا مصمم ترشان كنم براى بدرقه ميهمان.
تجسم وضعيت براى مثال از نظر حقير مانند شهرى است از شهرهاى ايران كه مهاجمان وارد شده باشند و بخواهند به اشغالش در بياورند، بسيارى از ما شاهدش بوده ايم در آن زمان كه دليران ايران مى جنگيدند و جان فشانى ميكردند، دوست مى كوشيد تا در آن ناگوار روزگار روحيه دهد و دعا ميكرد براى موفقيت، و برعكس آن شايعات مى كوشيد براى پذيرش نابودى.

دیباچه/ همایون شجریان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار