جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۵۸۶۹
تاریخ انتشار : ۳۶ : ۱۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
دیباچه: نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه جمعه شب 18 تیر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران و با تقدیم اجرا به زنده یاد عباس کیارستمی از تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد.



به گزارش دیباچه به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه جمعه شب 18 تیر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران با تقدیم اجرا به زنده یاد عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران از تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد.

دیباچه-بیگانه


مسعود دلخواه دراماتورژ و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از هنرمندان و برخی از مدیران تئاتری که در تالار چهارسو حضور پیدا کرده بودند، گفت: وقتی مدیران تئاتر و هنرمندان برای تماشای نمایش به یک تالار تئاتری مراجعه می کنند، به شکلی مستقیم یا غیر مستقیم حمایت خود را از تئاتری که روی صحنه رفته اعلام می کنند ، به هر حال طی این مدت  تعدادی از مدیران به تماشای نمایش ما نشستند که حضورشان قابل تقدیر هستند و لازم است از همه آنها تشکر کنم.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی گروه نمایش «بیگانه» و کارکنان تئاتر شهر ادامه داد: اولین روز از اجرای این نمایش با نام و یاد بزرگمرد عرصه سینما استاد عزت الله انتظامی آغاز شد که متاسفانه در این مدت به دلیل کسالتی که داشتند موفق به تماشای این اثر نمایشی نشدند اما بسیار خوشحالیم که از طریق استاد مجید انتظامی فرزند ایشان پیام این هنرمند پیشگام عرصه تئاتر را دریافت کردیم و از صمیم قلب برای سلامتی استاد انتظامی دعا می کنیم.

کارگردان نمایش «بیگانه» گفت: این روزها ما کسی را از دست دادیم که نه تنها برای سینمای ایران که برای سینمای جهان هنرمند بسیار بزرگی بود و با رفتنش کام همه ما را تلخ کرد. ما امشب با نام بزرگ عباس کیارستمی نمایش «بیگانه» را به پایان می بریم و از خداوند بزرگ برای روح این هنرمند بزرگ کشورمان که افتخاراتی زیادی را برای ما کسب کرد آرامش ابدی را آرزومندیم.

حسین پارسایی، شهرام کرمی، محمود بصیری، اسماعیل پوررضا، میرعلیرضا دریابیگی و تعدادی دیگر از هنرمندان مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش «بیگانه» بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار