شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
دیباچه: یزدان فتوحی می‌گوید:این روزها مشغول بازی در برنامه نمایشی «ببین و بپز» است که ساختاری متفاوت با برنامه های هم موضوع خود دارد و با بازخوردی بیش از حد انتظار روبرو بوده است.

یزدان فتوحی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «ببین و بپز» هستم که از شبکه نسیم در حال پخش است و با بازخوردهای خوبی نیز روبرو بوده و حتی بیش از انتظار بوده که برای ما بسیار حائز اهمیت است و این بازخوردها را خودم نیز در میان مردم به وضوح دیده و با آنها روبرو شده ام.

دیباچه- یزدان فتوحی

فتوحی خاطرنشان کرد: این برنامه برای اولین بار است که به این صورت درباره آشپزی ساخته شده و در آن آیتم های نمایشی بسیاری وجود دارد که دارای قصه است و در فضای طنز روایت می شود. مطمئناً در آینده برنامه های بسیاری تأثیرگرفته از این برنامه تلویزیونی ساخته خواهد شد. به تازگی حلیمه سعیدی در نقش مادربزرگ کاراکتری که ایفای نقش آن را بر عهده دارم حاضر شده و به بار نمایشی و طنز این مجموعه نیز افزوده است.

این بازیگر افزود: در این مجموعه نمایشی هر بار موضوعات روز جامعه نیز مطرح می شود و اتفاقات روز را نیز مثل آلودگی هوا در این برنامه تلویزیونی مطرح می کنیم. در حال حاضر تغییراتی برای این برنامه در نظر گرفته نشده اما با توجه به استقبالی که از «ببین و بپز» شده امکان دارد این برنامه تا زمستان ادامه داشته باشد اما پخش آن تا پایان فصل تابستان قطعی است.

وی در ادامه اظهار داشت: امیر غفارمنش کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و اتاق فکر قدرتمندی برای ساخت این مجموعه فعالیت می کنند. غفارمنش به عنوان کارگردان در کار خود حساسیت بسیاری دارد و با دقت کارش را انجام می دهد که نمی توان اثری از کارگردانی در این مجموعه دید اما همه چیز با اصول و برنامه‌ریزی در این مجموعه پیش می رود و برنامه دارای متن و دیالوگ هایی مشخص است.

بازیگر مجموعه «خنده بازار» افزود: در جامعه از زمانی که در این برنامه حاضر شده ام با بازخوردهای جالبی روبرو بودم که برنامه برای بسیاری از مردم جذاب بوده و از طرفی با توجه به پیامک های بسیاری که برای ما ارسال می شود می توان تعداد مخاطبان بالای «ببین و بپز» را به راحتی حدس زد. حتی محصولاتی که در این برنامه وجود دارند و به عنوان مثال لوازم آشپزی که از آن ها در مجموعه استفاده می شود نیز با قیمتی مناسب به فروش می رسند، نکته جالب توجه این است که تعداد فروش این محصولات روز به روز بالاتر می‌رود.

فتوحی در ادامه خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» که نگارش آن را من بر عهده داشتم یک ماه دیگر اکران خواهد شد و به تازگی مشغول نگارش فیملنامه ای هستم که به زودی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد که طی روزهای آینده برای ساخت آن اقدام خواهیم کرد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار