جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
تولیدات جدید انجمن دفاع مقس در راه جشنواره مقاومت
دیباچه: انجمن سینمای دفاع مقدس در حال تولید 20 فیلم کوتاه و 4 فیلم بلند برای شرکت در جشنواره فیلم مقاومت است که تاکنون رونمایی از «ماه گرفتگی» قطعی و «شب لرزه» نیز در لیست انتظار برای نمایش در این جشنواره است.



رسول شادمانی مدیر بخش روابط عمومی انجمن سینمای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی دیباچه از برنامه‌ها و آثار سینمایی سینمایی تولید شده توسط این انجمن برای حضور جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد.

دیباچه-دفاع مقدس

شادمانی درمورد فیلم‌های تولید شده انجمن سینمای دفاع مقدس گفت: «انجمن سینمایی دفاع مقدس این روزها مشغول ساخت بیش از بیست فیلم کوتاه و چهار فیلم بلند است که بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بر این است که فیلم‌ها را برای جشنواره فیلم مقاومت آماده نمایش کنیم.
شادمانی در مورد جشنواره مقاومت نیز گفت: «از آن‌جایی که انجمن سینمایی دفاع برگزار کننده جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که فیلم‌های در حال تولید به جشنواره برسند. البته ما برای حضور در جشنواره فجر هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اما در حال حاضر جشنواره فیلم مقاومت اولویت اصلی ماست.»
مدیر بخش روابط عمومی انجمن سینمای دفاع مقدس افزود: این نکته را بگویم که هنوز نمی‌توانیم اخبار قطعی پایان ساخت فیلم‌های تولیدشده توسط انجمن، مثل «ماه‌گرفتگیِ» مسعود اطیابی با سرمایه‌گذاری انجمن سینمایی دفاع مقدس را منتشر کنیم چرا که تمام تلاش ما بر این است که از انتشار اخبار ضد و نقیض پرهیز کنیم.»

شادمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر «ماه گرفتگی» که بزودی وارد مراحل فنی می‌شود، ساخت فیلم سینمایی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی نیز قطعی شده است و قصد داریم با فراهم شدن شرایط آنرا در جشنواره مقاومت نمایش دهیم و در غیر این صورت قطعا در جشنواره فجر رونمایی خواهد شد.

همچنین دو فیلم سینمایی دیگر نیز در دستور کار انجمن دفاع مقدس وجود دارد که هنوز حتی نام این آثار نیز نهایی نشده و برنامه ریزی‌ ما برای رساندن این آثار به جشنواره فجر پیش رو است.
وی در آخر گفت: «جشنواره فیلم مقاومت، جشنواره‌ای با رویکردهای انقلابی و ارزشی است و انجمن نیز تمام تولیدهای خود را بر این مبنا انجام می‌هد.»
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس، مهرماه امسال برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار