پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
دیباچه: کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» می‌گوید با اینکه هنوز تا پایان زمان قانونی اکران فرصت باقی است ولی اکثر سینماهای این فیلم را گرفته‌اند.



به گزارش دیباچه به نقل از مهر، ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» با اشاره به وضعیت اکران این فیلم گفت: تقریبا ۲۰ روز از اکران «آااادت نمی کنیم» گذشته است و بدون دلیل تعداد بسیاری از سینماهای این فیلم را گرفته اند، این درحالی است تعدادی از سالن های سینمای این فیلم که هنگام توقیف از ما گرفته شده بود نیز دیگر به ما پس داده نشده است.

وی بیان کرد: در ابتدا برای «آااادت نمی کنیم» در تهران و شهرستان ها ۶۰ سالن سینما در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر این تعداد به ۱۹ سالن رسیده است. با هر کسی هم در این مورد که چرا تعداد سالن های فیلم من کم شده است، صحبت می کنم پاسخگو نیست. هنگام توقیف فیلم، دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به من قول همکاری دادند اما بعد از این ماجرا حمایتی از آنها برای این فیلم صورت نگرفت.

دیباچه-ابراهیم ابراهیمیان


کارگردان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» ادامه داد: در حال حاضر با گروه «آااادت نمی کنیم» به دنبال سالن و سانس برای نمایش این فیلم در تهران و شهرستان ها هستم.

وی با اشاره به اینکه «آاادت نمی کنیم» در گروه سینمایی «اریکه ایرانیان» اکران شده است، توضیح داد: شرکت «هدایت فیلم» مسئولیت پخش این فیلم را برعهده داشت که آنها نیز جواب قانع کننده ای در این زمینه نداده اند و به گفته خود در تلاش هستند تا سانس های این فیلم برگردانده شود.

ابراهیمیان تاکید کرد: یک فیلم دولتی و یک فیلم سفارشی ۱۰ سانس نمایش دارد و کلا در هر سانس یک سوم سالن را پر نمی کند، این درحالی است که فیلم من با ۵ سانس نمایش همیشه پر می رود و فروش بسیار خوبی هم دارد. این فیلم در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وی تاکید کرد: نه تنها این فیلم در گیشه به کف فروش نرسیده است بلکه هنوز ۷ هفته خود را پر نکرده است. این درحالی است که اگر بخواهیم دو هفته اکران رمضان و یک هفته توقیف فیلم را حساب کنیم، کف فروش فیلم از این هفته محاسبه می شود و من مطمئن هستم که فروش بالایی هم خواهم داشت. در حال حاضر هر شب در «اریکه ایرانیان» سانس فوق العاده می رویم.

این کارگردان توضیح داد: یکی از مشکلات سینمای ایران این است که اکران فیلم ها بدون قانون انجام می شود. در حال حاضر ۱۵ فیلم در ۶ سرگروه در حال اکران هستند و در این میان نیز تعدادی فیلم همچنان در حال اکران هستند که هیچ سرگروهی ندارند و تنها فضای سینما را اشغال کرده اند.

وی در پایان بیان کرد: فکر می کنم با توجه به اینکه «آااادت نمی‌کنیم» یک فیلم مستقل است، آن را بدون حامی دیده اند؛ اول آن را توقیف می کنند و بعد نوبت های اکران آن را می گیرند. آن وقت از بسیاری از فیلم های دیگر مدیران سینمایی حمایت می کنند و اجازه اکران نیز به آنها داده می شود. شرایط به گونه ای رسیده که سانس های این فیلم تا افطار است و بعد از افطار ۱ سانس دارم. در واقع این روزها بیشتر سانس های نیم بها را برای این فیلم در نظر گرفته اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار