پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
دیباچه: مدیر شبکه تهران گفت: در راستای طرح مطالبات مردم استان تهران از مسئولان محترم و پاسخگویی شفاف آنان، برنامه پر سابقه «تهران 20» با رویکرد و فضای جدید به آنتن شبکه تهران باز می‌گردد.



به گزارش دیباچه به نقل از فارس، «احسان کاوه» گفت: با تصمیمات اتخاذ شده در طراحی محتوایی شبکه، قرار است که برنامه های جدیدی از جمله «تهران 20» به پخش شبکه اضافه شوند.

وی در خصوص این برنامه گفت: برنامه تهران 20، که سال ها از شبکه پنج سیما که در آن زمان شبکه تهران بود، پخش می شد، به عنوان یکی از برنامه های شاخص تهرانی ها همواره مطرح بوده؛ اما با تغییر ماموریت شبکه پنج، -تهران سابق-، به یک شبکه ملی در حوزه اقتصاد، جای خالی این برنامه احساس می شد که با تاسیس شبکه مستقل استانی تهران و نیاز مردم این استان به طرح دغدغه ها و مسائلشان، با برگزاری جلسات متعدد، تصمیم بر این شد که این برنامه مجددا احیا و از شبکه تهران پخش شود.

دیباچه-احسان کاوه


مدیر شبکه تهران در خصوص اهداف این برنامه تشریح کرد: برنامه تهران 20 همانگونه که در گذشته به بررسی دغدغه‌های مردم استان تهران می‌پرداخت، می خواهد با همان رویکرد، با فرمی جدید و با تاکید بر مطالبات مردم و پاسخگویی مسئولان، در آینده‌ای نزدیک و پس از ماه مبارک، پخش خود را آغاز کند. تهران 20 جزو برنامه های هویت ساز شبکه تهران بوده و در کنار برنامه درشهر به عنوان یک برند شناخته شده برای مردم استان تهران، همواره خاطره انگیز است. لذا در شبکه، تصمیم گرفته شد که این برنامه نیز به تولیداتمان اضافه شود و صدای مردم تهران باشد تا مسئولان دغدغه های آنان را پاسخ دهند. همچنین با نقادی منصفانه معضلات، زمینه ساز رشد و تعالی استان شود.

کاوه همچنین درباره برنامه های آتی شبکه تهران افزود: ما برنامه های دیگری را طراحی کردیم که به محض قرار گرفتن در پروسه تولید، به مرور آن ها را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه های کنونی شبکه تهران نیز ادامه داد: این شبکه چند ماه است که افتتاح شده و چند برنامه روتین را در همین چند ماه به صورت مرتب پخش کرده است. از جمله برنامه «تهرانگرد» که مستندی 30 دقیقه ای درباره اماکن و اتفاقات استان است. همچنین برنامه گفتگو محور «اینجا تهران»، که قبل تر مسائل روز را عمدتا با محوریت تهران و با حضور کارشناسان تحلیل می کرد و در ایام ماه مبارک، با بهره گیری از خطبه پارسایان نهج البلاغه به اوصاف فرد پارسا از دیدگاه حضرت امیر با حضور کارشناسان می پردازد و  کما فی السابق برنامه «در شهر»، که آیینه ای است از اتفاقات شهر و استان تهران. همچنین برنامه باغ رمضان که در ماه رمضان هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود.

مدیر شبکه تهران در پایان گفت: با توجه به کیفیت پخش اچ.دی شبکه تهران، تمام تلاشمان را انجام دادیم، تا زیبایی های بصری شبکه، گرافیک آن، ساختار و پویایی مواد تصویری، به گونه ای باشد که شبکه دیدنی تر شود. همچنین قصد داریم، در یک ساختار مشخص و تعریف شده، مردم را با هویت بصری استان تهران و این شبکه آشنا کنیم. نیزسعی کردیم که نظم کنداکتور داشته باشیم و مخاطبانمان بنا به ذائقه و میلشان سر ساعت مشخص پای برنامه مطلوبشان بنشینند و میزبانان شبکه هر روز برنامه ها را برای مخاطب تهرانی پیش ببرند که البته در این چند ماه نقاط ضعفی هم وجود داشته که من و گروه همکارانم با قوت برای رفع این ضعف ها تلاش خواهیم کرد.

پس از ملی شدن شبکه پنج-تهران سابق- و ماموریت اقتصادی آن، شبکه تهران برای استان تهران، جای شبکه HD را گرفته و پخش برنامه های خود را با مدیریت احسان کاوه از بهمن ماه آغاز کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲