شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۱۳۴
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
از «پرتقال‌های کال» صابر ابر تا «یادم تو را فراموش» ژاله صامتی
دیباچه:از امشب نهم تیرماه چهار نمایش در سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر با کارگردانی‌ ایمان اسکندری، عامر مسافر آستانه، ژاله صامتی و صابر ابر روی صحنه می‌روند.

دیباچه- ایرانشهر
تئاترها و ایرانشهرش

به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه، دو اثر نمایشی از امروز در تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را از سر می‌گیرند. همچنین دو نمایش نیز از روز نهم تیرماه؛ اجراهای خود را آغاز می‌کنند.

دیباچه- ایرانشهر (1)
بیرون پشت در
نمایش «بیرون پشت در» نوشته ولفگانگ بورشرت و با کارگردانی ایمان اسکندری که از روز ششم خردادماه اجراهای خود در سالن استاد سمندریان را آغاز کرده بود، از امشب ساعت 21:30 دوباره میزبان مخاطبان می‌شود.
مدت زمان اجرای این نمایش 100 دقیقه است و حمید رحیمی، هادی قضات، پوریا سلطان‌زاده، رزگار خاطری، حمید حبیبی‌فر، مهتاب جورابچی، نعیمه دوستی، علی‌رضا قنبری، فرامرز رمضانیان و مهناز افتاده‌نیا در آن بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش 30هزار تومان است.

دیباچه- ایرانشهر (2)

صوراسرافیل
اما سالن استاد سمندریان از ششم خردادماه میزبان نمایشی دیگر به نام «صور اسرافیل» ننوشته سیاوش پاکراه و با کارگردانی عامر مسافرآستانه شده بود که این نمایش نیز از ساعت ۱۹:۱۵ امروز و به مدت 70 دقیقه دوباره اجراهای خود را آغاز می‌کند.
فاطمه نقوی، کاظم سیاحی، بهارکاتوزی، مهدی حسینی‌نیا و ایلیا نصرالهی بازیگران این نمایش هستند. بهای بلیت «صور اسرافیل» سی‌هزار تومان است.

دیباچه- ایرانشهر (3)

یادم تورا فراموش
نمایش «یادم تو را فراموش» به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی ژاله صامتی از امشب نهم تیرماه در ساعت 21:30 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود . مدت‌زمان این نمایش یک ساعت و 20 دقیقه و بهای بلیت آن 30هزار تومان است. در این نمایش فاطمه گودرزی، ژاله صامتی، ایرج سنجری و پژمان جمشیدی بازی می‌کنند و تهیه‌کننده آن ایرج سنجری است.
دیباچه- ایرانشهر (4)

پرتقال‌های کال در چنته صابر ابر!

اما صابر ابر بازیگر سینما هم این روزها قرار است تئاتر کارگردانی کند و ظاهرا این تئاتر آماده شده است و از امشب ساعت 19:15 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و تا روز جمعه 15 مرداد اجراهای آن ادامه خواهد داشت. نویسنده این کار سینا آذین و تهیه‌کننده آن مهرداد بهاء‌الدینی است و بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مرضیه بدرقه، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی مهمان از گروه تئاتر بازی، سعید چنگیزیان، لیلی رشیدی، الهام کردا، مهدی کوشکی، بهاره مصدقیان. بهای بلیت این نمایش 35هزار تومان و مدت‌زمان اجرای آن یک ساعت و 30 دقیقه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار