جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۰۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
دیباچه: پیمان حقانی که قرار بود فیلمنامه «میراث فتحعلی» را جلوی دوربین ببرد اعلام کرد به دلیل پیدا نشدن سرمایه‌گذار ساخت آن را به زمان دیگری موکول کرده است.

به گزارش دیباچه به نقل از مهر، پیمان حقانی کارگردان سینما با اشاره به این که ساخت پروژه «میراث فتحعلی» به تعویق افتاده است، گفت: نگارش فیلمنامه «میراث فتحعلی» به پایان رسید و آن را برای جذب سرمایه به چند تهیه کننده سینما ارائه کردم که آنها قصه فیلم را دوست داشتند اما به دلیل پرهزینه بودن تولید این فیلم به دلیل قصه طولانی و شخصیت‌های زیاد و فضای داستان تصمیم گرفته شد تا ساخت این پروژه به زمان دیگری موکول شود.

وی تاکید کرد: زمان تولید این پروژه مشخص نیست و نمی دانم چه زمانی قرار است شرایط برای ساخت فراهم شود. این فیلم نیازمند ۲۰ بازیگر اصلی است که حداقل ۸ نفر از این بازیگران از جمله چهره های شناخته شده سینمای ایران هستند که همین تعداد بازیگر خود نیازمند بودجه بالایی است.

دیباچه-پیمان حقانی


حقانی توضیح داد: «میراث فتحعلی» درباره شخصیت های عجیب و منحصر به فرد است که داستان پر پیچ و خم و درام اصلی فیلم را روایت می کنند. داستان فیلم درباره فتحعلی مستوفی یکی از نوادگان فتحعلی شاه قاجار است. فتحعلی که پیرمردی متمول و عیاش است خانه خود را به افراد کم درآمد اجاره می دهد و قصه فیلم در مورد هشت خانواده ای است که در خانه فتحعلی با او زندگی می کنند.

کارگردان فیلم «۳۱۶» بیان کرد: در حال حاضر روی یک فیلمنامه دیگر کار می کنم که ذهن من را بسیار درگیر خود کرده است. این فیلمنامه قصه سه زن است که بعد از پایان نگارش برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنم. داستان این پروژه بر اساس فصل های بهار و زمستان نوشته شده است و اگر ساخت آن قطعی شود زمستان امسال آن را جلوی دوربین می برم.

این کارگردان که فیلم «۳۱۶» در گروه «هنر و تجربه» اکران شده بود، تاکید کرد: کار من فیلم ساختن است و هر گروه سینمایی که فیلم من به درد آنها بخورد می توانند آن را نمایش دهند. به عنوان مثال فیلم «۳۱۶» با اینکه فیلم موفقی در اکران عمومی بود و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند، هیچ کدام از شرکت های پخش شبکه نمایش خانگی رایت دی وی دی این فیلم را نمی خرد.

حقانی در پایان گفت: یکی از علل اینکه این فیلم توسط شبکه نمایش خانگی خریداری نمی شود این است که بازیگری در این فیلم وجود ندارد. امیدوارم همان اندازه که نسبت به این فیلم ابراز علاقه می کنند شرایطی هم فراهم شود تا این فیلم به عنوان یکی از آثار شبکه نمایش خانگی خریداری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار