جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۸۱
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

الف. شکاری: معمولا وسایل شخصی هنرمندان مشهور و محبوب پس از مرگشان با قیمت های گزاف در حراجی های معتبر دنیا برای فروش گذاشته می شود. در این سالها از این دست خبرها زیاد شنیده ایم از حراج دستنوشته های اورسن ولز خالق «همشهری کین» تا فروش ژاکت و مبلمان مایکل جکسون سلطان موسیقی پاپ. حالا اما خبر رسیده که مجموعه بزرگی از وسایل شخصی الیزابت تیلور ستاره زیبای سینمای هالیوود که هشت سال پیش در 79 سالگی از دنیا رفت برای فروش در حراجی جولین قرار داده شده است.

به گزارش رویترز، لباسی که الیزابت تیلور در مراسم جوایز اسکار سال 1974 پوشیده بود به همراه 1200 عنوان دیگر از زندگی شخصی الیزابت تیلور بازیگر بریتانیایی سینما در حراجی جولین در اوایل ماه دسامبر در معرض فروش گذاشته می شود. این خبر را حراجی جولین در روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد.

تونل سینما: از محدودیت استعمال سیگار در نتفلیکس تا خبرهای جدید از فیلم سینمایی «بریکینگ بد»

لباس آبی کمرنگ الیزابت تیلور که قرار است در این حراجی فروخته شود توسط ادیت هد طراح لباس مشهور آمریکایی طراحی شده است. پیش بینی می شود این لباس بین 4 تا 6 هزار دلار فروخته شود.

در این حراجی همچنین جواهرات، کلاه گیس ها، آثار هنری و برخی اقلام خانه تیلور در معرض فروش گذاشته می شود. بنا به برآورد حراجی جولین، آثار هنری این بازیگر نیز احتمالا با رقم بیش از 60 هزار دلار فروخته شوند.

این حراجی بین روزهای 6 تا 8 دسامبر در بورلی هیلز ایالت کالیفرنیا برگزار می شود.

الیزابت تیلور که دو بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم های «باترفیلد 8» و «چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد» بدست آورد، سال 2011 در سن 79 سالگی از دنیا رفت.

*آیا برد پیت از دنیای بازیگری خداحافظی می کند؟

به گزارش مترو، همه ما این را می دانیم که برد پیت ستاره پرفروغ سینمای جهان در طی سه دهه اخیر در صنعت فیلم بسیار موفق ظاهر شده است. او با جوایز پرشماری که در عرصه بازیگری بدست آورده به دنیا نشان داده می تواند نقش آفرینی های برجسته ای از خود ارائه دهد و عملا هر کاراکتری را به تصویر بکشد. با این حال ستاره مشهور سینمای آمریکا در سال های اخیر تمرکز خود را بیشتر بر خانواده و تهیه پروژه های شخصی گذاشته است. او اما امسال سرانجام با فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با نام «روزی روزگاری در هالیوود» در جایگاه بازیگر به سینما برگشته است.

تونل سینما: از محدودیت استعمال سیگار در نتفلیکس تا خبرهای جدید از فیلم سینمایی «بریکینگ بد»

پیت در جدیدترین مصاحبه اش با مجله GQ Australia درباره آینده بازیگریش صحبت کرده است، او در این باره گفت: راستش را بخواهید برای نقش های جوانی که به من پیشنهاد می شود، خیلی پیر هستم. من این روزها بیشتر وقتم را در جایگاه تهیه کننده در پشت دوربین به سر می برم و از این جایگاه نیز خیلی لذت می برم.

پیت اعتقاد دارد سالهای زیادی است که در بازیگری فعالیت می کند و باید اجازه بدهد نسل جوانتر وارد کار شوند و نقش های افراد جوان را آنها بازی کنند.

با وجود این صحبت ها که موجب نگرانی هواداران این بازیگر شده است، ستاره خوش سیمای هالیوود هیچ جای مصاحبه اش این موضوع را که «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین فیلمش خواهد بود، تایید نکرد با این حال با این مصاحبه انتظار می رود، حضور پیت در جلوی دوربین سینما روز به روز کم رنگ و کم رنگ تر شود.

* استعمال سیگار در برنامه های نتفلیکس محدود می شود

به گزارش سی‌انان، بدنبال یک گزارش انتقادی از تکثر صحنه های استعمال دخانیات در اپیزودهای دو فصل اول سریال پرطرفدار «چیزهای عجیب» محصول نتفلیکس، این غول رسانه ای دنیا قول داد که نمایش سیگار کشیدن شخصیت ها را در برنامه های جدید خود محدود کند.

بنا به گزارش سازمان غیرانتفاعی «حقیقت» که یک گروه ضد استعمال دخانیات است، تعداد صحنه های استعمال سیگار در فصل دوم سریال «چیزهای عجیب» 262 بار بوده درحالی که در فصل اول این سریال این مقدار 182 بار بوده است. به گفته کارشناس این موسسه وجود این صحنه ها موجب می شود افراد کم سن و سال علاقه بیشتری به استفاده از دخانیات نشان دهند.

البته موسسه «حقیقت» در ادامه تاکید می کند که تمرکز این گزارش بر نتفلیکس بوده وگرنه این انتقاد به آمازون دیگر پلتفورم اینترنتی نیز به خاطر نشان دادن مداوم صحنه های سیگار کشیدن در سریال «خانم میبل شگفت انگیز» و یا هولو دیگر پلتفورم اینترنتی با سریال «سال های فاصله» وارد است.

تونل سینما: از محدودیت استعمال سیگار در نتفلیکس تا خبرهای جدید از فیلم سینمایی «بریکینگ بد»

به دنبال این گزارش سخنگوی نتفلیکس در بیانیه ای درباره محدود کردن این صحنه ها در محصولات آینده خود چنین عنوان کرد: در همه پروژه های جدید ما با درجه بندی سنی 14 سال یا زیر 14 سال و یا نامناسب برای زیر 13 سال، استعمال دخانیات و سیگار الکترونیکی به جز به منظور نشان دادن دلایل تاریخی یا واقع گرایی محدود می شود.

فیلم سینمایی «بریکینگ بد» زودتر از آنچه انتظار داریم آماده می شود

برایان کرانستون و آرون پل دو ستاره سریال پرطرفدار «بریکینگ بد» به تازگی بار دیگر یک تصویر مشترک را با هم در صفحات مجازی منتشر کرده اند که موجب هیجان بیش از حد هواداران سریال «بریکینگ بد» شده است.

برای آنها که با سریال «بریکینگ بد» یکی از مشهورترین مجموعه های تلویزیونی تاریخ آمریکا آشنایی ندارند، باید بگوییم برایان کرانستون که پیش از سریال «بریکینگ بد» شهرت چندانی نداشت در این سریال نقش والتر وایت معلم شیمی ای را بازی می کند که پس از آنکه متوجه می شود به بیماری سرطان مبتلا شده پا به دنیای جرم و جنایت می گذارد و در فرآیند سریال به یکی از مخوف ترین شخصیت های خلاف کار تاریخ تلویزیون آمریکا مبدل می شود، والتر وایت را در این راه شاگرد سابقش جسی پینکمن با بازی آرون پل همراهی می کند.

تونل سینما: از محدودیت استعمال سیگار در نتفلیکس تا خبرهای جدید از فیلم سینمایی «بریکینگ بد»

این دو بازیگر که به لطف پخش این سریال بین سال های 2008 تا 2013 به شهرت فراوان رسیدند در ماه های گذشته از خبر ساخته شدن فیلم سینمایی «بریکینگ بد» پرده برداشتند، خبری که البته هیچگاه تا به امروز جزییات زیادی از آن منتشر نشده است. حالا پس از چندین ماه این دو بازیگر با گذاشتن یک پست مشترک از خود در حال عبور از یک رودخانه و نیز کپشن «حتی زودتر» طرفداران پرشمار سریال «بریکینگ بد» را هیجان زده کردند. جالب است بدانیم چند روز پیش نیز این دو یک پست عجیب و غریب از دو قاطر را به صورت همزمان با هم با توضیح «به زودی» در صفحات مجازی منتشر کرده بودند. به نظر می رسد با انتشار این دو پست از سوی مهم ترین افراد حاضر در فیلم «بریکینگ بد» باید همین روزها منتظر خبر های بیشتری از پروژه جذاب سینمایی «بریکینگ بد» باشیم.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲