شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۸

الف. شکاری: در هفته ای که گذشت اتفاقات متنوعی در دنیای سینما رخ داد از مصاحبه جالب راسل کرو که وی در آن پرده از پیشنهاد 100 میلیون دلاری سازندگان فیلم «ارباب حلقه ها» برداشت تا خبر بازسازی فیلم برنده نخل طلای جشنواره کن امسال، البته کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور سینمای آمریکا هم در این هفته با مصاحبه جدیدش خبرساز شد، تارانتینو در این مصاحبه اعلام کرد که ممکن است «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین فیلم زندگیش باشد، خبری که برای دوستداران وی قطعا شوک آور خواهد بود البته یکی دیگر از خبرهای مهم این هفته برای علاقه مندان سریال های آمریکایی خوشایند بود این خبر مربوط به انتخاب کارگردان، برای سریال پیش روی «ارباب حلقه ها» بود سریالی که به نظر می رسد در سال های آینده نبض تلویزیون آمریکا را در دست بگیرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، راسل کرو ستاره برنده جایزه اسکار گویا به بازی در نقش شخصیت آراگورن در سه گانه «ارباب حلقه ها» خیلی نزدیک بوده است، پیشنهادی که البته این بازیگر مشهور هالیوود بعد از صحبت تلفنی با پیتر جکسون آن را رد کرده است.

تونل سینما: از پیشنهاد 100 میلیون دلاری که راسل کرو رد کرد تا شوکی که تارانتینو به هوادارانش وارد آورد

راسل کرو در مصاحبه ای که به تازگی با هاوارد استرن برای تبلیغ سریال کوتاه «پایین ترین صدا» انجام داد از رد کردن پیشنهاد بازی در فرنشایز عظیم «ارباب حلقه ها» با دستمزدِ کلانش گفت.

در این مصاحبه استرن از کرو درباره صحت پیشنهاد بازی در نقش آراگورن در فیلم «ارباب حلقه ها» پرسید؛ پیشنهادی که طی آن راسل کرو 10 درصد از فروش فیلم که در نهایت به 100 میلیون دلار رسید را دریافت می کرد.

در پاسخ به این پرسش ستاره گلادیاتور با خنده گفت: درست است، به گمانم پیتر جکسون مرا برای فیلم نمی خواست، برای اینکه آهنگ صدای او مشخص بود که وادار شده با من صحبت کند. من در آن زمان به طور غریزی متوجه شدم او فرد دیگری را در نظر دارد که بعدا معلوم شد آن فرد ویگو مورتنسن است.

راسل کرو در ادامه تایید کرد که پیتر جکسون به اجبارِ استودیو با او مذاکره کرده بود و جکسون واقعا خواهان او نبوده است.

*«روزی روزگاری در هالیوود» ممکن است آخرین فیلم تارانتینو باشد

به گزارش هالیوود ریپورتر، کوئنتین تارانتینو دهه هاست تاکید می کند به عنوان کارگردان بیشتر از 10 فیلم نخواهد ساخت. اما اکنون به نظر می رسد این تعداد فیلم ممکن است حتی کمتر هم بشود.

تارانتینو در مصاحبه جدید خود گفته است که اگر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با بازی دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی بتواند خیلی موفق ظاهر شود بازنشستگی خود را همین امسال اعلام می کند.

تونل سینما: از پیشنهاد 100 میلیون دلاری که راسل کرو رد کرد تا شوکی که تارانتینو به هوادارانش وارد آورد

تارانتینو گفت: اگر «روزی روزگاری در هالیوود» موفق ظاهر شود ممکن است به سراغ دهمین فیلم هم نروم، ممکن است همین جا متوقف شوم و ادامه ندهم.

کارگردان مطرح برنده جایزه اسکار افزود: وقتی این فیلم (روزی روزگاری در هالیوود) به سینماها بیاید من به انتهای راه میرسم.

کوئنتین تارانتینو فیلمنامه «روزی روزگاری در هالیوود» را در مدت 6 سال نوشته است.

این فیلم قرار است اواخر ماه جاری میلادی اکران شود.

*بازسازی فیلم برنده نخل طلای کن

بازسازی فیلم های موفق آسیایی در هالیوود اتفاقی نیست که به تازگی رخ داده باشد از همان زمان که سینمای ژاپن با کوروساوا در جشنواره های مهم دنیا نامی برای خود دست و پا کرد، تهیه کنندگان و کارگردانان هالیوودی هم به سینمای آسیا به خصوص شرق آسیا با دقت بیشتری نگاه کردند، تنها 6 سال زمان لازم بود تا آمریکایی ها جذاب ترین فیلم آسیای شرقی دهه 50 میلادی یعنی «هفت سامورایی» را هالیوودی کنند. به جای توشیرو میفونه و تاکشی شیمورا از یول براینر و استیو مک کویین به عنوان حامیان روستاییان مفلوک استفاده کنند.

بعدها روند بازسازی فیلم های موفق شرقی ادامه یافت در دهه 90 میلادی رولاند امریش «گودزیلا» را بر اساس «گودزیلا» ایشیرو هوندا ساخت و در نیمه دهه 2000 اسکورسیزی فیلم برنده جایزه اسکار «مردگان» را از روی «روابط جهنمی» اندرو لو ساخت. حالا خبر رسیده آخرین اثر موفق سینمای شرق آسیا در هالیوود برای بازسازی خواهان پیدا کرده است.

تونل سینما: از پیشنهاد 100 میلیون دلاری که راسل کرو رد کرد تا شوکی که تارانتینو به هوادارانش وارد آورد

به گزارش ایندی وایر، آمریکایی ها فیلم «پارازایت» را که برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن سال 2019 شد بازسازی می کنند.

طبق اخبار منتشر شده کمپانی قدرتمند کره ای سی‌جی انتریتینمنت در حال مذاکره برای اعطای حق ساخت بازسازی فیلم «پارازایت» به آمریکایی ها است.

این کمپانی هم اکنون در حال کار روی دو پروژه با بازی کوین هارت سوپراستار آمریکایی است که یکی از آنها کمدی «شغل افراطی» و دیگری درام «بای، بای، بای» است.

فرانسیس چانگ رییس تولیدات آمریکایی در کمپانی سی‌جی انتریتینمنت در این باره اعلام کرد: ما در حال مذاکرات اولیه برای حق بازسازی فیلم هستیم.

درباره «پارازایت» پیش از این اعلام شده بود که فیلم اکتبر امسال برای حضور در فصل جوایز در کشور آمریکا به صورت محدود اکران می شود.

*کارگردان «دنیای ژوراسیک» سریال «ارباب حلقه ها» را می سازد

به گزارش ددلاین، استودیوهای آمازون، خوان آنتونیو بایونا کارگردان مشهور فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» را استخدام کرده اند تا دو اپیزود ابتدایی سریال درام فانتزی «ارباب حلقه ها» را بسازد. این سریال براساس داستان «ارباب حلقه ها» نوشته جی آر. آر. تالکین ساخته می شود.

داستان سریال در سرزمین میانی همان سرزمین خیالی داستان های تالکین می گذرد و اتفاقات قصه نیز درباره حوادث پیش از قسمت «یاران حلقه» است.

تونل سینما: از پیشنهاد 100 میلیون دلاری که راسل کرو رد کرد تا شوکی که تارانتینو به هوادارانش وارد آورد

بایونا درباره پیوستن به این مجموعه چنین گفت: تالکین یکی از فوق العاده ترین و الهام بخش ترین داستان های تاریخ را خلق کرده است به عنوان یک هوادار همیشگی این اثر، احساس شادی و افتخار دارم که به این تیم شگفت انگیز می پیوندم.

بایونا که نخستین فیلمش را در سال 2007 با نام «پرورشگاه» ساخت، سال گذشته با فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» موفقیت بزرگی بدست آورد و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت.

«دنیای ژوراسیک» سال گذشته در گیشه 1.3 میلیارد دلار فروش داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار