چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۵۰
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۸

الف. شکاری: در هفته ای که گذشت ستاره های مشهور هالیوود از جورج کلونی و کیانو ریوز تا تام هاردی با پروژه های جدیدشان خبر ساز شدند. دنی بویل کارگردان برنده جایزه اسکار انگلیسی سینما نیز در جدیدترین مصاحبه اش با توصیه اش به عوامل فیلم «جیمز باند» طرفدران این مجموعه فیلم را شوکه کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، جورج کلونی ستاره مشهور سینمای هالیوود به تازگی قراردادی با نتفلیکس امضا کرده که طی آن او مسئولیت کارگردانی و بازیگری فیلم «صبح بخیر، نیمه شب» را برعهده خواهد داشت. این نخستین پروژه ای است که کلونی برای سرویس رسانه سیال نتفلیکس می سازد.

کلونی به همراه گرانت هسلاو از کمپانی اسموک‌هاوس پیکچرز این فیلم را براساس رمان لی‌لی بروکس دالتون کارگردانی می کند.

جورج کلونی درباره این پروژه در بیانیه ای اعلام کرد: من و گرانت از این که با این پروژه باورنکردنی دست و پنجه نرم می کنیم، بیشتر از این نمی توانستیم هیجان زده شویم.

تونل سینما: از نخستین همکاری جورج کلونی با نتفلیکس تا ادامه حضور تام هاردی در دنیای مارول

در این فیلم تریلر علمی تخیلی که یکی از بهترین کتاب های سال 2017 به انتخاب شیکاگو رویو شد، جورج کلونی قرار است نقش شخصیت دانشمند اصلی فیلم را بازی کند.

تاکنون برای این فیلم تاریخ اکران و همچنین عنوانی انتخاب نشده است. تولید فیلم از اکتبر امسال آغاز می شود.

کلونی به تازگی در سریال «تبصره 22» محصول هولو دیده شده، او در کنار بازیگری این سریال تهیه آن را نیز برعهده دارد.

*تام هاردی به صورت رسمی به «ونوم 2» پیوست

به گزارش دیجیتال‌اسپای، آمی پاسکال یکی از تهیه کنندگان کمپانی سونی به طور رسمی اعلام کرد که تام هاردی برای بازی مجدد در نقش شخصیت شرورِ تیز دندان دنباله فیلم «ونوم» بر می گردد.

پاسکال در مصاحبه با خبرگزاری فاندانگو در این باره گفت: من می توانم بگویم تام هاردی برمی گردد، با نقش آفرینی باشکوه او در فیلم اول، به نظر کسی دیگر نمی تواند جای او بازی کند.

تونل سینما: از نخستین همکاری جورج کلونی با نتفلیکس تا ادامه حضور تام هاردی در دنیای مارول

فیلم ابرقهرمانی «ونوم» اگرچه با نقد منفی منتقدان مواجه شد با این حال در گیشه توانست به رقم فروش نزدیک 850 میلیون دلار دست پیدا کند و بدین ترتیب عجیب نبود که ساخت دنباله آن در دستور کمپانی سازنده اش قرار بگیرد.

پاسکال همچنین اعلام کرد که در قسمت دوم «ونوم» قرار است برنامه های بزرگی ترتیب دهند از جمله این برنامه ها حضور شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند است که در قسمت دوم نقش مهمی برعهده خواهد داشت.

*رابرت پتینسون باید جیمز باند بعدی سینما باشد

دنی بویل کارگردان مطرح فیلم های «میلیونر زاغه نشین» و «رگ یابی» در جدیدترین مصاحبه خود با وجود طفره رفتن از صحبت درباره پروژه «جیمز باند» فیلمی که او در نیمه راه از آن جدا شد، از رابرت پتینسون به عنوان مناسبت ترین گزینه برای ایفای نقش جیمز باند یاد کرد.

تونل سینما: از نخستین همکاری جورج کلونی با نتفلیکس تا ادامه حضور تام هاردی در دنیای مارول

به گزارش گاردین، دنی بویل در مصاحبه جدید خود اعلام کرد ماه پیش برای دیدن فیلم «زندگی بالا» ساخته کلر دنی با نقش آفرینی رابرت پتینسون به سینما رفته بود که در آنجا مجذوب بازی این بازیگر جوان شد. او در این باره گفت: رابرت پتینسون خارق العاده بود، من آنجا با خودم فکر می کردم و می گفتم خدای من، تهیه کنندگان فیلم «جیمز باند» باید او را برای جانشینی دنیل کریگ انتخاب کنند.

دنی بویل همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پتینسون برای بازی در نقش جیمز باند جوان نیست، گفت: مگر شان کانری (اولین بازیگر ایفاگر نقش جیمز باند) چند ساله بود، پتینسون هم در همان سن و سال است.

پروژه جدید «جیمز باند» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده آوریل 2020 اکران می شود. این فیلم آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند است.

*کمپانی مارول به دنبال کیانو ریوز است

به گزارش دیجیتال‌اسپای، به تازگی شایعاتی مطرح شده که کیانو ریوز بازیگر مطرح مجموعه فیلم های «ماتریکس» قرار است به دنیای سینمایی مارول بپیوندد و نقش آدام وارلاک را در این دنیای سینمایی بازی کند هرچند که گفته شده جیمز گان کارگردان فیلم «نگهبانان کهکشان بخش 3» به دنبال یک بازیگر جوانتر از ریوز است.

تونل سینما: از نخستین همکاری جورج کلونی با نتفلیکس تا ادامه حضور تام هاردی در دنیای مارول

با این حال پس از گسترش این شایعات کوین فایگی رییس کمپانی مارول سرانجام سکوتش را شکست و درباره حضور کیانو ریوز در دنیای سینمایی مارول صحبت های مطرح کرد. او در این باره گفت: ما برای هر فیلمی که می خواهیم بسازیم با کیانو ریوز صحبت می کنیم و البته نمی دانم کی و چه موقع او به دنیای سینمایی مارول اضافه می شود. اما ما خیلی دوست داریم از او در شمایلی که درست و شایسته است، استفاده کنیم.

هرچند که آدام وارلاک یکی از قدرتمند ترین شخصیت های دنیای مارول است با این حال به نظر نمی رسد منظور کوین فایگی این نقش بوده چون جیمز گان کارگردان فیلم «نگهبانان کهکشان بخش 3» همانگونه که در بالا به آن اشاره شد در مصاحبه ای اعلام کرد که متیو مک‌کانهی برای ایفای نقش وارلاک با 49 سال سن پیر است، پس حضور کیانور ریوز 54 ساله از همین اکنون باید منتفی باشد. اما بنا به گفته کوین فایگی طرفداران ریوز و البته دنیای سینمایی مارول خیلی زود باید منتظر حضور کیانو ریوز در یکی از فیلم های مارول باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار