جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
رضا یزدانی،خواننده سبک راک در گفتگو با دیباچه مطرح کرد:

رضا یزدانی در گفتگویی با خبرنگار حوزه موسیقی دیباچه گفت: "مهرداد مستوفی" شخصیتی شبیه به من داشت به راحتی توانستم این نقش را بازی کنم.

رضا یزدانی،خواننده آهنگساز و بازیگر که به تازگی در سریال "از یاد رفته" که در ایام رمضان پخش آن شروع شده بازی کرده ، در خصوص چگونگی دعوتش به این سریال اظهار داشت: بعد از بازی در "تیک آف" پیشنهادهای زیادی داشتم و خیلی از هنرپیشه‌ها و کارگردان‌های بزرگ بازی من را پسندیدند. به همین دلیل بلافاصله بعد از پیشنهاد بهرام بهرامیان با وجودیکه می‌دانستم کار مشکلی است به دلیل جذابیت داستان پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.

این خواننده در پاسخ به این پرسش که بازی در نقش "مهرداد مستوفی" کار ساده‌ای بود یا خیر ؟گفت: بازی در این نقش کار ساده‌ای نبود اما به این دلیل که "مهرداد مستوفی" شخصیتی شبیه به من دارد به راحتی توانستم این نقش را بازی کنم. خوشبختانه مردم هم این کار راپسندیده و ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

وی در پاسخ به انتقادهایی که به بازی او شده عنوان کرد: انتقادها زیاد نبود ومخاطبان بیشتر نظرات مثبتی راجع به بازی من داشتند اما به هرحال انتقاد کردن و مورد نقد قرار گرفتن امری اجتناب ناپذیر است.

بازیگر سریال ازیاد رفته در واکنش به انتقاد عده‌ای به تکراری بودن سوژه این سریال و شباهتی که به سریال شهرزاد دارد،بیان کرد: این سریال هیچ شباهتی به سریال شهرزاد ندارد و کاملا متفاوت است اینکه موضوع عشق سه ضلعی در این سریال مطرح شده موضوعی است که در اغلب فیلم‌ها و سریال‌ها با آن مواجه هستیم.

رضا یزدانی در رابطه با فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت: آلبومی آماده کار دارم اما به این دلیل که فرصت کافی برای انتشار آن نداشتیم فعلا منتشر نشده است بعلاوه به این دلیل که زمان پخش سریال رسید تصمیم گرفتیم تا پایان سریال صبر کنیم و بعد از آن به امید خدا در تابستان آلبوم را منتشر کنیم.

وی در رابطه با میزان استقبال مردم از سبک راک اظهار داشت: استقبال از سبک راک قطعا همانند موزیک پاپ نیست اما طرفداران خاص خود را دارد و سبکی است که در حال حاضر خیلی از جوانها به طرف آن آمده و شروع به کار کرده‌اند و علی رقم اینکه کنسرت‌های کوچکتری برپا می‌کنند موفق هستند وطرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند درنتیجه این سبک هم در کنار بقیه سبک‌ها به حیات خود ادامه می‌دهد.

این خواننده در انتها درخصوص نحوه برگزاری کنسرت‌های موسیقی اظهار داشت: از اینکه شرایط برگزاری کنسرت‌ها برای سایر خواننده‌ها دشوار است یا خیر خبر ندارم اما خودم بیست سالی است که کنسرت برگزار می‌کنم،من و علیرضا عصار خواننده‌هایی هستیم که از نسل اول بعد از انقلاب همچنان بر صحنه مانده‌ایم بقیه به نوعی کنار رفته‌اند. به امید خدا بعد از ماه رمضان تور کنسرت‌های تهران،شهرستان‌ها و خارج از کشور را خواهیم داشت.

  • گفت و گو از : اعظم صفایی


منبع: دیباچه
برچسب ها: رضایزدانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار