جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش دیباچه،هرساله به تعداد خیریه ها اضافه می شود؛چه بانی آنها سلبریتی ها باشند یا افرادی که خود را خَیِر می نامند؛اغلب این خیریه ها با اسامی امامان معصوم « ع » مشهور شده و تلاش می کنند تا با دعوت از چهره های مختلف در حوزه های ورزشی یا هنری ،مردم را تشویق  به کمک کردن به آن خیریه کنند تا برای درمان بیماران یا کمک هزینه ازدواج افراد محروم،در ثوابش همگی شریک باشند.
یکی از این سلبریتی هایی که مدتی است به نام خودش خیریه ایجاد کرده ،لیلا بلوکات است؛ بازیگری که در سالهای اخیر بسیار در حوزه سینما کم کار بوده و بعضا در چند سریال تلویزیونی  در پروژه هایی مانند « از یاد رفته » ،لحظه گرگ و میش»  و برای نمایش خانگی هم « هشتگ خاله سوسکه » ایفای نقش کرده است .
اما با همه این اوصاف ، حضور پر رنگ چهره های مختلف هنری و ورزشی در خیریه « مهر لیلا»  همواره خبرساز بوده و توانسته کمک شایانی به خانواده های بی سرپرست و کودکان بیمار کند.  

در  مرکز همایش های رایزن، شامگاه روز جمعه ٢٧ ارديبهشت و  همزمان با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان ،چهره های هنری، ورزشی، کودکان و خانواده های تحت پوشش خیریه «مهرلیلا» مهمان لیلا بلوکات بودند.

لیلا بلوکات با بیان اینکه کودکان تحت پوشش خیریه برای این مراسم لحظه شماری می کردند گفت: در سالهای گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی خیرین و حامیان داشتیم و به لطف پروردگار در سال جاری نیز به تعداد این حامیان و خیرین افزوده خواهد شد.
پخش ویدئویی از عملکرد خیریه در سال گذشته در كنار تصاويرى از مراسم سالهای پيشين، استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده، سخنرانی سیدجواد رضویان، علی اوجی، تقدیر از همیاران خیریه «مهر لیلا»، تقدیر کودکان تحت پوشش خیریه از لیلا بلوکات، شعر خوانی داريوش فرضيايى(عمو پورنگ) و امیرمحمد متقیان ، اجرای موسیقی محسن ابراهیم زاده، فرزاد فرخ، بهنام بانی، گروه سون، گروه دکور به همراه سرود بچه های خیریه بخش دیگری از برنامه های این ضیافت بود.
.
این مراسم با حضور چهره‌های شاخصی چون علی کریمی، مجیدمظفری، مهران غفوریان، همایون اسعدیان، مازیار میری، مرجانه گلچین، فریباکوثری، شهره سلطانی، محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، حمید هیراد، ماکان بند، سیاوش خیرابی، هلیا امامی، محمد مسلمی، داریوش فرضیایی، ایوب آقاخانی، سیدجواد رضویان، مهدى فرد قادرى، مستانه مهاجر، علی کاظمی، محمد قدس، حسين پارسايى، علی اوجی، فرزاد فرخ، نسیم ادبی، سیدعلی ضیاء، محسن مسلمان، امیرمحمد متقیان، امیر کربلایی زاده، برادران کاظمی(گروه دکور)، گروه هنری سون، حسین فرح بخش، دکتر محمد نصیری، بهزاد جاودان فرد، دکتر چلبیانلو، دکترخشایار احمدی، دکتر بیات، شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی و تعدادى از خیرین، مددجویان و حدود ٢٠٠ نفر از کودکان تحت پوشش خیریه مهرلیلا به همراه خانواده آنها برگزار شد.
آنچه در انتها مسلم است نیت خیر افرادی مثل « بلوکات» هست که «  آستین » را بالا زدند و فارغ از هر انگی که برخی به سلبریتی ها می زنند که مثلا این کار را برای ریا انجام میدهند و یا به دنبال هدفی خاص هستند،اما همین گرد هم جمع شدن و خوشحال کردن حتی یک نفر کار بزرگی است که باید از آن تقدیر کرد. 

تعداد بازدید : 0


منبع: دیباچه
برچسب ها: خیریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار