جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل دیباچه،بیست و دومین فیلم دنیای سینمایی مارول این روزها اخبار سینمای جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است گاهی با خبر جابجایی فروشش ، گاهی با کمپین ایجاد شده توسط کارگردانانش مبنی بر فاش نکردن پایان فیلم و گاهی هم با اتفاقات حاشیه ای مثل کتک خوردن مردی که پایان فیلم را لو داد.

شب گذشته اما خبری داغ از این فیلم در رسانه ها منتشر شد؛ «انتقام جویان: پایان بازی» توانست لقب دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را از «تایتانیک» اثر درخشان کامرون برباید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «انتقام جویان: پایان بازی» با گذر از «تایتانیک» به جایگاه دوم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما دست پیدا کرد. «پایان بازی» تا به امروز 2 میلیارد و 189 میلیون دلار فروش کرده و بدین ترتیب از 2 میلیارد و 187 میلیون دلار فروش «تایتانیک» بدون احتساب نرخ تورم جلو زده است.

«پایان بازی» در حالی به این رکورد دست یافته که در دومین آخر هفته اکرانش در آنسوی مرزهای آمریکا 282 میلیون دلار دیگر و در داخل آمریکا 145.8 میلیون دلار دیگر فروش پیشین خود افزوده است.

همانگونه که علاقه مندان سینما می دانند لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما بدون احتساب نرخ تورم در حال حاضر در اختیار «آواتار» (2009) ساخته جیمز کامرون با 2 میلیارد و هشتصد میلیون دلار فروش در سراسرجهان است، اکنون به نظر می رسد «پایان بازی» با این فروش دیوانه وارش تا رسیدن به رکورد «آواتار» راه چندانی در پیش ندارد.

«بازی تاج و تخت» همچنان ادامه دارد

شاید تنها فیلم و سریالی که این روزها پا به پای «انتقام جویان: پایان بازی» در میان خبرهای دنیا حضوری پررنگ دارد سریال مشهور «بازی تاج و تخت» باشد. پخش هفتگی آخرین فصل این سریال وسونوشت شخصیت های آن هر هفته در صدر فهرست اخبار سینمای دنیاست. سریال «بازی تاج و تخت» که بر اساس رمان فانتزی «نغمه یخ و آتش» نوشته جورج آر. آر. مارتین از آوریل 2011 از شبکه HBO روی آنتن رفته است. حالا این روزها در کنار اتفاقات پیرامون پخشش با پست وبلاگ نویسنده کتاب جورج آر آر مارتین هم خبرساز شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، به نظر می رسد داستان «بازی تاج و تخت» همچنان ادامه داشته باشد؛ در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: آیا «بازی تاج و تخت» به پایان می رسد؟ نه اینطور نیست. ظاهرا HBO در حال کار روی نه تنها یکی یا دو تا بلکه سه اسپین‌آف از این سریال پرطرفدار است.

بنا به گفته جورج آر آر مارتین این داستان ادامه دارد، البته مارتین از عبارت اسپین‌آف استفاده نکرده چون از آن خوشش نمی آید، او از عبارت سریال های جانشین استفاده کرده است.

این نویسنده مطرح دنیا در صفحه شخصیش چنین نوشته است: ما 5 تا جانشین مختلف «بازی تاج و تخت» در شبکه HBO در دست کار داریم (از واژه اسپین‌آف نفرت دارم) و سه تای آنها در حال حاضر به خوبی در حال پیشرفت هستند.

مارتین در ادامه اشاره می کند که فیلمبرداری یکی از این سریال ها اواخر امسال آغاز می شود و دوتای دیگر هم روند تولیدشان در حال پیشرفت است.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲