سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
قائم مقام شبکه سه با مصاحبه اش نشان داد کوچک تر ها در مدیریت علی عسگری تصمیم گیر هستند.
به گزارش دیباچه،از وقتی علی فروغی مدیر جوان شبکه سه پا به عرصه مدیریت این شبکه گذاشته حرف و حدیث های فراوانی پیرامون مشکل او با شخص عادل فردوسی پور به گوش رسید.

حرف و حدیث هایی که پای برنامه حالاخورشید را به میان کشید تا جایی که رضا رشیدپور شخصا  پادرمیانی کرد تا دعوای این مدیر با عادل فردوسی پور بیش از این اوج نگیرد. مُسکنی که برای مدتی جواب داد اما از بله قربان گو نبودن فردوسی پور مشخص بود که آخرعاقبت این کش مکش های درون سازمانی کار دست علی عسگری بدهد.

وقتی در صدا و سیما کوچک تر ها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند!  | «  عادل » 90 را با نام دیگری به روی آنتن می برد؟

تنها جشنواره پرحاشیه و پرنقص جام جم نیاز بود تا پشت پرده دعوای شخصی با فردوسی پور در زبان ها بچرخد و به نوعی گفته می شود اگر جسارت وزیر جوان و لایق حسن روحانی و پیگیری های جدی پلیس فتا نبود شاید به ناحق برنامه برنده باش جایزه مردمی را از آن خود می کرد و سناریو  « اخراج عادل فردوسی پور» به راحتی شکل می گرفت و در نهایت برکناری او و سپردن  پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیما توجیهی منطقی برای فروغی داشت .

وقتی در صدا و سیما کوچک تر ها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند!  | «  عادل » 90 را با نام دیگری به روی آنتن می برد؟

اما سیب سرخ اونطور که برخی دلشان می خواست برایشان نچرخید تا عادل فردوسی پور در شبی فراموش نشدنی توسط مردم به عنوان بهترین برنامه انتخاب شود و تراژدی ترین رویارویی عادل و علی فروغی روی آنتن زنده با کارگردانی دقیق و محاسبه شده ای از بسته « علی فروغی » و با کنایه های فردوسی پور خطاب به مدیرش شکل بگیرد.

بعد از این رویارویی بود که برخی گفتند حتما « فروغی » دست از سر عادل فردوسی پور بر نمیدارد  و احتمالا فردوسی پور بیش ازپیش با این مدیر جوان با مشکل مواجه می شود. اتفاقی که با مصاحبه خود فردوسی پور با خبرگزاری دولت و اظهارات تلخ مدیرروابط عمومی سیما که ظاهرا عادل فردوسی پور را با یک مجری درجه دوم اشتباه گرفته ،مهر تاییدی بر محاسیه ها زد.

وقتی در صدا و سیما کوچک تر ها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند!  | «  عادل » 90 را با نام دیگری به روی آنتن می برد؟

اکنون نود جای خود را به برنامه فوتبال برتر داده،برنامه ای که به شکل خنده داری آیتم های برنامه 90 را با تقلید پخش می کند و مجری آن که پرورش یافته عادل فردوسی پور است ، با اجرای این برنامه سعی دارد اینطور بگوید که دست کمی از استاد خودش ندارد و برایش هم مهم نیست که هنرمندان و علاقه مندان به عادل فردوسی پور چه قضاوتی درباره رفتار او می کنند. 

پس از همه این حواشی ها و خبرهای تایید نشده درباره احتمال حضور 90 در شبکه های یک یا دو ،قائم مقام مدیر شبکه سه در گفت و گو با ایسنا صراحتا می گوید فردوسی پور جایی در شبکه سه سیما ندارد و اجازه نخواهند داد این برنامه به شبکه دیگری منتقل شود؛ این نوع دیالوگ از سوی یک مسئول نه چندان بالارتبه سازمان چای تامل دارد که چگونه به جای رئیس سازمان صدا و سیما تصمیم می گیرد و می گوید اجازه نمی دهیم برنامه 90 به شبکه دیگری منتقل شود. این نوع دیالوگ این نکته را به ذهن می رساند که اساسا در مدیریت علی عسکری ،کوچک ترها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند . 

وقتی در صدا و سیما کوچک تر ها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند!  | «  عادل » 90 را با نام دیگری به روی آنتن می برد؟

قائم مقام مدیر شبکه سه همچنین  در جایی از مصاحبه اش با ایسنا می گوید : « تعطیلی برنامه نود در پی تغییرات در یک رویکرد طبیعی صورت گرفت. این برنامه می‌بایست تغییر می‌کرد. البته این تغییرات می‌بایست چند سال پیش اتفاق می‌افتاد و زودتر از این‌ها انجام می‌شد.درباره این برنامه، رفتار سازمانی صورت گرفت اما باید گفت، عادل فردوسی‌پور در تلویزیون می‌ماند؛ چراکه نیروی رسمی سازمان است و نسبت به سازمان وفادار است و اختلاف‌ها صرفاً مربوط به برنامه «نود» بوده است.» 

وقتی در صدا و سیما کوچک تر ها به جای بزرگترها تصمیم می گیرند!  | «  عادل » 90 را با نام دیگری به روی آنتن می برد؟

آنچه تا الان مشخصه ،حذف عادل فردوسی پور را از اجرای مهمترین برنامه صدا و سیما که برایش جوانی خود را گذشاته نشان می دهد اما باید دید « علی عسگری » در پایان و دربرابر فشارهای احتمالی هنرمندان و مردم در فضای مجازی ،چهره محبوبی از خود به جای می گذارد یا خیر و یا اینکه در نهایت فردوسی پور تصمیم می گیرد 90 را با اسمی دیگر و در شبکه ای دیگر به روی آنتن ببرد.


منبع: دیباچه
برچسب ها: عادل فردوسی پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲