چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۹۱۲
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
« پرستو صالحی » بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه درباره حضورش در چالش «من و سانسورچی» اظهار داشت: چالش‌هایی که در فضای مجازی به وجود می‌آیند در بسیاری مواقع کارایی خاصی ندارند اما چالش «من و سانسورچی» از هر جهت چالش جالبی و من در آن شرکت کردم و شاهد بودیم که این چالش تأثیر بسزایی داشت و هنرمندان بسیاری از آن استقبال کردند.

« صالحی » در ادامه تصریح کرد: منظورم  از تأثیر این است که پس از اظهارات من و همکارانم درباره سانسورهای عجیب تلویزیون شاهد اضطراب و دلهره در بین مسئولان بودیم که با واکنش‌هایی قابل پیش‌بینی روبرو شدیم اما مطمئناَ این چالش‌ها نمی‌تواند بر تلویزیون تأثیرگذار باشد چرا که تلویزیون در چارچوب و قواعدی کار می‌کند که بسیار بسته و غیر قابل تغییر است.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در این صورت که تلویزیون تغییری نخواهد کرد، مهم‌ترین تأثیری که اینگونه چالش‌ها در فضای مجازی می‌تواند داشته باشد بر روی مردم است. وظیفه ما آگاه‌سازی مردم بوده و در این راستا به عنوان یک بازیگر هر کار که بتوانم انجام می‌دهم و اصلی‌ترین دلیل حضورم در این چالش آگاه‌سازی مردم بود.

وی افزود: سالهاست که در تلویزیون ممنوع‌الکار هستم و هیچ علاقه‌ای به حضور و همکاری در این رسانه ندارم. تلویزیون رسانه ملی است و همکاری ما با هم باید دو طرفه باشد. به نظرم نه من و نه تلویزیون هیچ علاقه‌ای به همکاری با هم نداریم و فعالیت‌های من در فضای مجازی که بعضاَ مربوط به تلویزیون می‌شود نمی‌تواند به عنوان تلاشی از سوی من برای شروع همکاری مجدد با تلویزیون برداشت شود و من صراحتا اعلام می‌کنم که هیچ علاقه‌ای به فعالیت در رسانه ملی ندارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در پایان اظهار داشت: از آنجایی که فعالیتی در تلویزیون ندارم مایل به صحبت درباره آن نیستم اما اعتقاد دارم که رسانه ملی برای موفقیت در رقابت با سایر تلویزیون‌ها و رسانه‌ها باید نگاه تازه‌تری به مسائل داشته باشد و متأسفانه چالش «من و سانسورچی» ثابت کرد که تلویزیون همچنان مثل سالهای گذشته درگیر مسائلی سطحی و پیش پا افتاده است.

گفتنی است چندی پیش چالش «من و سانسورچی» توسط امیرمهدی ژوله در فضای مجازی راه‌اندازی شد که بازیگر و هنرمندان بسیاری در آن شرکت کرده و از تجربیات خود درباره سانسور در تلویزیون گفتند. پرستو صالحی نیز توسط پستی که در اینستاگرام منتشر کرد از تجربه خود در مواجهه با سانسور در تلویزین گفت و اظهار داشت که پس از بازی در مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» برای مقابله با مشکل مشخص بودن حجم گوش‌هایش مجبور به عمل جراحی شد و در قسمتی از این پست به نکات جالبی اشاره کرده که به شرح زیر عنوان شده است:

هیچوقت جواب این دو سوال را هم نفهمیدم چرا نباید تصویر از بالا رفتن از پله‌های خانم‌ها گرفته شود و دو، تکیه دادن به دیوار در هنگام ایفای نقش کجاش اروتیکه؟! و سوال‌های بسیار دیگر که دیگه روم نمیشه بپرسم، راستی یادم رفت بگم مژه‌هامم بلند بود روش پودر میزدن.

گفت و گو از : علی ناصری 


منبع: دیباچه
برچسب ها: پرستوصالحی ، بازیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳