جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بی مهری نسبت به هنرمندان قدیمی آنان را نابود می کند، اگر می دانستم در سینمای ایران بدون هیچ حقوق و درآمدی بیکار می شوم، هیچوقت این شغل را انتخاب نمی کردم.

« هما خاکپاش» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون دیباچه درباره دلیل کم کاری خود در سال های گذشته اظهار کرد: تنها من نیستم که این روزها در بیکاری به سر می برم، امثال من در سینمای ایران بسیار هستند، هنرمندان در خانه نشسته اند و در انتظار پروژهای سینمایی، روحیه خود را از دست می دهند.

وی افزود: با مرور خاطرات گذشته به یاد پیشنهاد های پشت سرهم سینمایی و سریال های تاریخی می افتم که با تلاش های بسیاری که داشتیم باعث شدیم تا سریال های تلویزیونی مورد پسند مردم واقع شوند.

بازیگر سریال «همسران» با بیان اینکه از انتخاب حرفه بازیگری پشیمان هستم، گفت: از دوران جوانی تمام عشق و انرژی خود را برای بازی در پروژه های مختلف سینمایی بکارگرفتم اما متأسفانه در حال حاضر افرادی جایگزین ما شدند که به دلیل علاقه به شهرت، بدون قرارداد و هزینه در آثار سینمایی ایفای نقش می کنند.

« خاکپاش »  ادامه داد: از اینکه حرفه بازیگری که بازنشستگی و بیمه ندارد را انتخاب کردم، بسیار پشیمان و ناامید هستم.

وی با اشاره به اینکه امرار معاش با شغل های دیگر در سن بالا بسیار سخت است، یادآورشد: همیشه فکر می کنم اگر شغل های قدر دیگری را انتخاب می کردم، در این سن و سال درآمدی برای گذران زندگی داشتم.

بازیگر سریال « روژان» خاطر نشان کرد: مشکل عمده ما در سینما این است که قراردادها چهارچوب مناسبی ندارند و هزینه هر کار پس از مدت های طولانی پرداخت می شود بنابراین ترجیح می دهیم در خانه بشینیم، غصه بخوریم و در نهایت در سن بالا مشغول کارهای دیگری شویم.

خاکپاش افزود: با وجود اینکه دیگر هیچ کس به سریال های تلویزیون اهمیت نمی دهد اما ترجیح می دهیم در خانه و مملکت خودمان کار کنیم اما متأسفانه هیچ خیری از این کار ندیده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صدا و سیما هیچ اعتباری ندارد، گفت: همیشه در مصاحبه هایم از صدا و سیما حمایت می کردم اما سازمانی که توانایی حمایت از هنرمندان قدیمی را نداشته باشد، فاقد هرگونه اعتبار است.

این بازیگر به بیکاری 4ساله خود پس از بیش از 28 سال سابقه کار اشاره کرد و گفت: برای بهبود اوضاع بارها به وزارت ارشاد و خانه سینما مراجعه کردم اما کسی به فکر هنرمندان قدیمی نیست انگار که اصلا در دنیای واقعی وجود خارجی نداریم.

** باند بازی در سینمای امروز حرف اول را می زند

خاکپاش در ادامه درباره عمل زیبایی بینی و تأثیر این جراحی در افزایش پیشنهاد های سینمایی، اظهار کرد: جراحی زیبایی بینی هم تأثیری در بهبود روند کاری ام نداشت.

وی افزود: در یک پروژه تاریخی بینی عمل شده را در حالی بهانه ای برای قطع همکاری با من اعلام کردند که بسیاری از بازیگران در همان اثر جراحی های زیبایی بسیاری انجام داده بودند.

این بازیگر خاطر نشان کرد: متاسفانه باندبازی در سینما حرف اول را می زند و ما به جز خدا کسی را نداریم.



منبع: دیباچه
برچسب ها: هما خاکپاش ، بازیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار