پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قراردادم در مسابقه « هفت در سه» با عنوان بازیگر مجری بسته شده و ادعایی در مجری گری ندارم، هنوز در اجرا یاد می گیرم.

دانیال عبادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه تلویزیون دیباچه درباره علت کم کاری های خود در سال های گذشته، اظهار کرد: در یک مقطعی به دلیل مسافرت به خارج از کشور در ایران حضور نداشتم و از سوی دیگر مشغول تحصیل بودم و در حال حاضر علاوه بر تحصیل در مقطع دکتری رشته مدیریت بازرگانی، سعی کردم حضور پررنگ تری در دنیای بازیگری هم داشته باشم.

وی افزود: علاوه بر اجرای مسابقه تلویزیونی «هفت درسه» چهار فیلم سینمایی دیگر هم همکاری داشتم که در نوبت اکران هستند.

این بازیگر در ادامه درباره دلیل حضور خود در اجرای تلویزیونی، گفت:دلیل اصلی اجرای من در برنامه «هفت در سه» رفاقت چند ساله با« غلامحسین بای» کارگردان و تهیه کننده این برنامه است که با من تماس گرفت و درباره مسابقه «هفت در سه» به من توضیح داد وبه دلیل رفاقتی که با هم داشتیم، این برنامه را آغاز کردیم و به سمت جلو حرکت کردیم.

وی افزود: البته اجرا در تلویزیون را با مسابقه «هفت درسه» بطور ناگهانی انتخاب نکردم، سال 88 هم پیشنهادی برای اجرا در تلویزیون داشتم که متأسفانه به دلایلی آن اجرا انجام نشد.

بازیگر فیلم سینمایی «یکی از ما دو نفر» با بیان اینکه برای اجرای مسابقه «هفت در سه» تمام تلاش خود را بکارگرفته تا خروجی برنامه رضایت مردم را جلب کند، گفت: اجرا را شروع کردیم و همراه با گروه تمام تلاشمان را برای جلب رضایت مخاطب را بکارمی گیریم.

** ادعایی در مجری گری ندارم

عبادی همچنین درباره اینکه علاقه شخصی خود میان اجرا و بازیگری کدام است، توضیح داد: اجرای این مسابقه از بازیگری جدانیست، در قراردادی که برای اجرای این مسابقه بسته شده از من به عنوان بازیگر مجری یاد شده است.

وی ادامه داد: این کار صرفا اجرا نیست. من و تمام بازیگرانی که در تلویزیون اجرای یک برنامه را برعهده دارند، بازیگر مجری هستند.

بازیگر فیلم سینمایی «متل قو» با بیان اینکه ادعایی در عرصه اجرا ندارد، گفت: کار ما مجری گری نیست، بازیگران در واقع اجرا را بازی می کنند؛حتی در یک پروژه قرار بود نقش یک مجری را بازی کنم.

وی با اشاره به اینکه «هفت در سه» یک اتفاق خوب در تلویزیون است، تأکید کرد: بی شک در اجرا و طرح این برنامه کم و کاستی هایی وجود دارد اما با اطمینان مدعی هستم که این مسابقه تنها مسابقه تلویزیونی است.

این بازیگرخاطر نشان کرد: سایر مسابقه هایی که در تلویزیون اجرا می شود، بیشتر مانند مسابقه های رادیویی عمل می کند یعنی مخاطب با چشمان بسته هم محتوای مسابقه را دنبال می کند اما در مسابقه «هفت در سه» این چنین نیست.

عبادی اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی و ذهنی را مهم ترین هدف مسابقه «هفت در سه» دانست و گفت: در حال حاضر در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی می گذرانند و این بزرگترین آسیب را به فیزیک بدنی و ذهنی افراد تمام دنیا وارد می کند.

وی افزود: در کوچه و پس کوچه ها به دنبال مردم عادی می رویم تا با شرکت در این مسابقه آمادگی بدنی خود را محک بزنند، همه شرکت کنندگان در ابتدا فکر می کنند که حرکات ورزشی مسابقه کاری ساده است اما هنگام شرکت در مسابقه متوجه می شوند که بدنشان برای این کار آمادگی ندارد و این کار تلنگری است که متوجه شوند به دنبال آمادگی جسمانی هم بروند.

عبادی با بیان اینکه هدف ما این است که بگوییم مردم در کناراستفاده از دنیای مجازی به فکر آمادگی جسمانی خود نیز باشند، گفت: در دین ما گفته شده که عقل سالم در بدن سالم است بنابراین می خواهیم اهمیت ورزش را در قالب یک برنامه تلویزیونی و فرهنگی به مردم نشان دهیم.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳