پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
گپ اختصاصی دیباچه با «مستر تیستر» به بهانه اولین حضورش در عرصه بازیگری

مهدیه بهارمست: خوردن غذا برای ایرانیان همواره از لذت بخش ترین کارهاست، می گویند، ایرانی از از هرچه بگذره از شکم خود نمی گذره؛ کافی است به سطح شهر بروید و مثل من ببینید درحالی که قیمت‌ها و هزینه‌ها روز به روز بالاتر می روند، تغییری در کاهش علاقه مندان به رفتن به رستوران ایجاد نمی شود؛ چندسالی است چهره بامزه و جذابی به نام «مستر تیستر» در فضای مجازی سرزبان‌ها افتاده، مردی با موهای فرفری ، با سیمایی متفاوت به نقاط مختلف ایران و دنیا می رود و غذاهای محلی شهر‌ها را تست می‌کند وسپس راجع به کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت ، پرسنل و مطالبی را می‌نویسدکه در رسانه های مختلف و سایت های اجتماعی منتشر می شود. آقای «خوش خوراک » که با این عنوان هم از او یاد می شود، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده ، از کوچک و بزرگ به خاطر چهره کاریزماتیکش صفحه شخصی او را دنبال می کنند. می گویند اولین « مستر تیستر ایرانی» است ،هرچند برخی سعی داشتند تا ادای اورا در آورند اما این «مستر تیستر» رفتار و باورهایش جور دیگری است . چندی پیش باخبر شدیم «حمید سپیدنام»پابه عرصه بازیگری گذاشته و در اثری ایفای نقش کرده که در آن بازیگران چهره سینمای ایران حضور دارند؛ن بازی«پاستاریونی» به تهیه کنندگی «بیتا منصوری» که همسر «ابوالحسن داودی »کارگردان بنام ایرانی است، در اولین نمایش خود در جشنواره فیلم کودک اصفهان توانست به عنوان بهترین فیلم از نگاه هیات داوران و همچنین بهترین فیلم داوران کودک و نوجوان انتخاب و پروانه زرین را دریافت کند.

در فیلم پاستاریونی خود واقعیم هستم| دوست دارم با رضا گلزار همبازی شوم،او دشمن زیاد دارد!


به بهانه اولین حضور «سپیدنام» در عرصه بازیگری ،گفت و گوی دیباچه با «مستر تیستر» را بخوانید:

چی شد که به سمت بازیگری رفتید؟

بنده در شیراز افتتاحیه رستوران خانم «لاله اسکندری» بودم که در آنجا خانم «بیتا منصوری» را ملاقات کردم، خانم «منصوری» وقتی متوجه شغل بنده می‌شوند، فیلم نامه فیلم «پاستاریونی» را کمی تغییر می‌دهند و کاراکتر« مستر تیستر» را به آن اضافه می‌کنند. خداروشکر پروژه موفقی شد.

تجربه اولین بازیگری بنده کنار اساتید بنامی همچون گوهر خیراندیش، سام درخشانی، بهاره رهنما، امید روحانی، کمند امیرسلیمانی، محمد نادری، با تهیه کنندگی بیتا منصوری و با کارگردانی سهیل مقدم برایم افتخار بزرگی بود.

بازیگری برای اولین بار تجربه خیلی سختی نبود چون کاراکتر خودم را بازی کردم و خود واقعیم بودم. فقط با توجه به گرفتاری‌های کاری که داشتم از لحاظ زمانی سخت گذشت، ترجیح میدادم بیشتر وقت بذارم ولی نشد.

اولین تجربه بازیگری شما خیلی موفق بود و در جشنواره کودک اصفهان ،فیلم پروانه زرین دریافت کرد؛ علل موفقیت این اثر چه بود؟

معتقدم این فیلم اگر در تهران اکران شود، به طور قطع نظر مخاطبین را به خود جلب می‌کند. « پاستاریونی» یک فیلم کمدی خانوادگی است که درون مایه طنز دارد و خانواده ها همراه با کودکان خود می‌توانند به تماشای آن بنشینند. این فیلم در این اوضاع بد اقتصادی مردم را شاد می‌کند و البته که این اثر دارای فیلمنامه قوی بود؛با همسرم در سکانس های مختلف گریه کردیم و هم خندیدیم که این قدرت فیلمنامه را نشان می‌دهد.

البته همه عوامل در موفقیت این فیلم نقش داشتند، چون بنظرم یک بازیگر یا یک کارگردان به تنهایی تاثیری بر فیلم نمی‌گذارند بلکه باید بین عوامل فیلم همدلی وجود داشته باشد.

در فیلم پاستاریونی خود واقعیم هستم| دوست دارم با رضا گلزار همبازی شوم،او دشمن زیاد دارد!

سپیدنام را در آینده قرار است در چه حرفه‌ای ببینیم؟

بیشترین فعالیت من در اینستاگرام است و فعالیت دیگر من مدیریت بر شرکت «کاسپید» است. خیلی دوست دارم فیلمی را بازی کنم که کاراکتر اصلی آن زندگی و اتفاقات عجیب «مستر تیستر» باشد، می‌تواند میکسی از کمدی و جدی باشد. البته پیشنهادی هم در این مورد دارم ولی باید با دقت بیشتری آن را بررسی کنم تا کار حرفه ای باشد.

دوست دارین بیشتر با کدام کارگردان کار کنید؟

آرزو دارم برای مهران مدیری، رضا عطاران و ابوالحسن داوودی این سه کارگردان بزرگ سینمای ایران بازی کنم.

در کنار کدام بازیگرها؟

در فیلم اولم با بزرگان زیادی بازی کردم ولی آرزوی من ایفای نقش مقابل رضا گلزار است، زیرا با وجود اینکه دشمن زیاد دارد ولی خیلی انسان موفقی است.

در فیلم پاستاریونی خود واقعیم هستم| دوست دارم با رضا گلزار همبازی شوم،او دشمن زیاد دارد!

علل موفقیت شما چه بوده؟

21 سال است که کار می‌کنم. بیشترین علل موفقیت خودم را در پافشاری بر ایده شخصی ام می‌دانم که به یک فکرکوتاه مدت تبدیل نشد، در کار اول صداقت و ماندگاری آن اثر برایم مهم است و بعد بحث درآمد‌سازی.


منبع: دیباچه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
از خوردن پول در میاره؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار