سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

کیهان نوشت:در ادامه پشیمانی عوامل ایرانی شبکه ضدایرانی «جم»، رامسین کبریتی نیز از ادامه همکاری با این شبکه سر باز زد؛ اوضاع برای این بازیگر به گونه‌ای گذشته که او حالا حتی علاقه ای برای حضور در هیچ شبکه خارجی دیگری را هم ندارد.

اردیبهشت سال 96 بود که یک اتفاق تکان دهنده توجه رسانه‌ها را به سمت شبکه جم، وابسته به سازمان منافقین جلب کرد. این سازمان در یک تسویه حساب درون گروهی، رئیس این شبکه را ترور کرد. اتفاقی که نماد قربانی‌سازی عوامل این شبکه بود. سعید کریمیان درحالی مشمول حذف فیزیکی این گروهک تروریستی شد که خود زاده پادگان اشرف بود. او پس از اینکه مسئولیت شبکه جم را برعهده گرفت، شروع به عضوگیری از داخل کشورمان کرد تا به این وسیله هم نیروهای این شبکه را تأمین کند و هم این گونه القا شود که هنرمندان، مایل به همکاری با رسانه‌های داخلی نیستند. اما هنوز مدتی از این جریان نگذشته بود که اخباری از آزار و اذیت زنان در شبکه جم نشر یافت. فساد و روابط خارج از عرف در این شبکه تا حدی بالا گرفت که بسیاری از بازیگران و کارکنان شبکه یا به ایران برگشتند یا به کشور دیگری رفتند و به هر حال اکثریت آنها شبکه جم را رها کردند. یکی از تدوین‌گران شبکه جم که به ایران برگشته بود اخبار هولناک سیاسی زیادی از این شبکه داشت. 

علاوه بر فضای ناسالم این شبکه به ویژه برای زنان، سطح نازل آثاری هم که در شبکه جم تولید و پخش می شدند نیز از دیگر عوامل سرخوردگی عوامل آن بود. به این ترتیب بود که تعداد زیادی از آنهایی که با رویای پیوستن به عرصه جهانی و تبدیل شدن به هنرمندانی بین‌المللی به جم آمده بودند، خیلی زود متوجه اشتباه خود شدند و از این باتلاق بیرون آمدند. رابعه اسکویی، پردیس افکاری، چکامه چمن ماه، مهدی مظلومی و ... ازجمله چهره هایی بودند که از این شبکه جدا شدند.

رامسین کبریتی، هم از جمله افرادی بود که فریب وعده های دست اندرکاران «جم» را خورد و در سال 95 برای بازی در سریال‌های این شبکه به ترکیه رفت، حالا دست از پا درازتر از این شبکه جدا شده است. اما در شبکه جم اوضاع به گونه‌ای گذشته که او نه تنها از همکاری با این شبکه پشیمان است که حتی دیگر علاقه‌ای به همکاری با سایر شبکه‌های خارجی‌ هم ندارد. به طوری که در گفت وگو با راه دانا گفته که «همان شبکه جم برای هفت پشتم کافی بود و دیگر حاضر نیستم با هیچ شبکه ماهواره ای فعالیت داشته باشم، اما اگر پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی داشته باشم و آن هم به شرط این که هیچ مشکل و ممنوعیتی در پی نداشته باشد کار می کنم.»


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲