پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۲۲۷
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
بازیگر سریال "شهرزاد" گفت:علی نصیریان الگوی اخلاق، حرفه‌ای بودن و سلامت در بازیگری است. وی با توجه به تجربه بیشمار ایفای نقش و بعد از سالها بازیگری هر لحظه جلوی دوربین با جدیت ظاهر شده و بازی برای او مقوله‌ای حیاتی بود.

به گزارش دیباچه، مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهادهایی برای بازی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی داشته‌ام اما هنوز هیچ کدام قطعی نشده و تنها بازی در فصل سوم سریال شهرزاد را پشت سر می گذارم.

وی درباره حضور دوباره خود در عرصه تئاتر افزود: علاوه بر شهرزاد به تازگی تهیه کنندگی نمایش آبجی را پذیرفته‌ام که این نمایش به امید خدا در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

بازیگر سریال «شهرزاد»: نقدهای عجولانه ذهنیت‌های بدی را نسبت به شهرزاد2 ساخت

بازیگران سریال "شهرزاد" درباره حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال تاکید کرد: چندین پیشنهاد مطرح شده اما به طور قطعی با فیلم "کار کثیف" به کارگردانی "خسرو معصومی" در جشنواره امسال حضور خواهم داشت. این فیلم در حال حاضر مراحل فنی و صداگذاری را پشت سر گذاشته و به امید خدا به جشنواره خواهد رسید.

وی درباره نقش خود در این فیلم ادامه داد: نقش جذاب و متفاوتی را در این فیلم بازی کرده‌ام و در کل امیدم به "کار کثیف" و حضور موفقش در جشنواره بسیار زیاد است.

نویسنده و کارگردان نمایش "بهمن کوچیک" درباره شانس خود برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره تاکید کرد: زیاد به جایزه یا سیمرغ جشنواره فکر نمی کنم. برای من خود نقش و اثر مهم است و اینطور نیست که برای جایزه هر نقشی را بپذیرم. خوشبختانه نقشم در در کار کثیف جای کار بسیاری داشت و همین برای من مهم‌ترین اتفاق است.

نائل درباره انتقادات بسیاری که از فصل دوم سریال شهرزاد می‌شود افزود: متاسفانه برخی حتی قبل از شروع فیلمبرداری فصل دو نقد خود را شروع کرده بودند و می‌گفتند که فصل دو به هیچ وجه خوب نمی‌شود. این نقدهای عجولانه ذهنیت‌های بدی را نسبت به شهرزاد دو ساخت و عادلانه نبود.

بازیگر فیلم "در مسیر زاینده رود" ادامه داد: از نظر من فصل سوم شهرزاد باید دیده شود زیرا مکمل بسیار خوبی برای فصل دوم خواهد بود. البته این راه هم نباید فراموش کرد که فصل اول این سریال 27 قسمت بود و فصل دوم در 15 قسمت پایان یافته و به نتیجه رسید.

وی کم بودن تعداد قسمت‌های فصل دوم را دلیلی بر نقدها خواند و تصریح کرد: شاید کم بودن تعداد قسمت ها در فصل دوم باعث اینگونه نقدها شد. فصل یک 25 قسمت بوده و فرصت زمان بیشتری را برای پرداخت داستان و شخصیتها در دست داشت اما فصل دو با نیمی از این زمان ساخته شد و آنچنان فرصتی برای پرورش داستان و شخصیت‌ها نداشت. من مطمئنم بعد از پخش فصل سوم شهرزاد جواب خیلی از سوالات و منتقدین داده خواهد شد.

بازیگر فیلم "اتوبوس شب" درباره تاثیر حضور علی نصیریان درنقش بزرگ آقا در فصل اول و نبود وی در فصل دوم خاطر تاکید کرد: علی نصیریان ستون اصلی سریال شهرزاد بود. وقتی شما ستون اصلی را بردارید بنای اصلی لغزنده می شود و باید ستون جایگزین مناسبی را برای آن شخصیت در نظر گرفت.

وی در همین راستا ادامه داد: علی نصیریان توانایی فوق العاده‌ای در ایفای این نقش داشت. به هیچ وجه نمی توان تاثیر زیاد عدم حضور علی نصیریان در فصل دو را نادیده گرفت. اما این را هم بگویم که حذف شخصیت بزرگ آقا در راه داستان و پیشبرد قصه بود که به درستی اتفاق افتاد.

نائل درباره شخصیت علی نصیریان و برخورد وی در بازیگری خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در سینمای ایران یک گزینه را برای الگوی بازیگری در نظر بگیریم آن شخص بدون شک علی نصیریان است. علی نصیریان الگوی اخلاق، حرفه‌ای بودن و سلامت در بازیگری است. وی با توجه به تجربه بیشمار ایفای نقش و بعد از سالها بازیگری هر لحظه جلوی دوربین با جدیت ظاهر شده و بازی برای او مقوله‌ای حیاتی بود. من به عنوان بازیگر سریال شهرزاد همواره از بزرگ آقا به عنوان الگوی بازیگری خود یاد می کنم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲