جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۴۹ : ۱۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
در سال­های اخیر فروش اینترتی و مارکتینگ وارد حوزه بیمه هم شده، و در این صنعت رشد بسیار سریعی نیز داشته است.

به گزارش دیباچه،وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

این روزها بیشتر مشاغل از اینترنت برای انجام کسب و کارهایشان استفاده می­کنند. این فرآیند شامل خرید و فروش کالاها و خدمات نیز می­شود. در حال حاضر فروش اینترنتی بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است. در سال­های اخیر فروش اینترتی و مارکتینگ وارد حوزه بیمه هم شده، و در این صنعت رشد بسیار سریعی نیز داشته است.

ازکیـ میتونی آنلاین بیمه بخری؟

در این بخش قصد داریم به برخی از مزایای خرید و فروش اینترنتی نسبت به خرید و فروش سنتی در صنعت بیمه اشاره کنیم:

حق انتخاب:

یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی بیمه قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از طرح ها در شرکت های مختلف بیمه­گر است. کاربران به جای آنکه محدود به یک یا چند نمایندگی بیمه باشند، می­توانند به حجم بالایی از اطلاعات در زمینه شرایط شرکت های مختلف دسترسی داشته باشند. این ویژگی می تواند روند انتخاب را ساده تر نماید. همچنین باعث ایجاد رقابت بین بیمه­گران برای کاهش قیمت، بالاتر بردن سطح خدمات و همچنین افزایش و بهبود در سرعت پرداخت خسارت­ها می­شود. این حق انتخاب توسط شرکت ازکیـ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مقایسه آسان فروشگاه ها و کالاها:

در مقایسه با خرید سنتی، خرید آنلاین بیمه به خریداران این امکان را می دهد که براحتی چند شرکت بیمه را در کنار هم مقایسه کنند، این کار بسیار ساده تر از مراجعه به چندین نمایندگی بیمه مختلف و به یاد سپردن شرایط و مزایا و معایب هریک از آنهاست.

یکی از برتری های فروش اینترنتی بیمه امکان نمایش بازخورد مشتریان است، زیرا شما در سایت ازکیـ می­توانید از میزان رضایتمندی مشتریان هریک از شرکت های بیمه در زمینه قیمت، سرعت در پرداخت خسارت، خدمات ارائه شده و سایر موارد مطلع شوید.

مشتری مداری منحصر به ­فرد:

میزان مشتری مداری که در بخش فروش اینترنتی ارائه می­شود، هیچگاه در بزرگترین بازارهای فیزیکی یافت نمی­شود. روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان خرید آنلاین انجام می­دهند، این افراد با فروشگاه های اینترنتی یا وبسایت های ارائه خدمات اینترنتی مانند ازکیـ آشنا می­شوند و می­توانند بدون نیاز به صرف وقت و انرژی یا انتظار در دفاتر بیمه، انتخاب و خرید خود را به راحتی انجام دهند، این عملکرد بسیار ساده تر از آن است که مشتری بخواهد برای خرید بیمه بدنبال نمایندگی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

شرکت ازکیـ یکی از شرکت های فروش اینترنتی است که بستر مناسبی برای مقایسه آنلاین چندین شرکت بیمه ای را برای کاربران خود فراهم کرده، و بدون غرض ورزی اطلاعات کامل و جامعی از طرح ها، شرایط و قیمت های بیمه در شرکت های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد تا آنها بتوانند با آگاهی کامل از مزایا و معایب هر یک از بیمه ها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند.

منبع: سایت ازکیـ azki.com

برچسب ها: دیباچه ، بیمه ، خسارت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار