جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بازیگر سریال «سر دلبران» با اشاره به ویژگی های این مجموعه بیان کرد در این اثر نام حضرت علی (ع) و همچنین کتاب نهج البلاغه محور قرار می گیرد.

به گزارش دیباچه، فرهاد قائمیان درباره بازی خود در سریال «سر دلبران» که این روزها تصویربرداری آن در شهر یزد انجام می شود، گفت: ما حدود هشت ماه است که درگیر ضبط این سریال هستیم و یکی از جذابیت‌های این کار برای من این است که اسم امیرالمومنین(ع) روی آن است.

فرهاد قائمیان از «سرّ دلبران» می گوید

وی ادامه داد: «سر دلبران» کاری نیست که در آن شعار داده شود بلکه مجموعه ای بی تکلف است و همین امر باعث شد ما چند ماه دوری از خانواده و کار در تهران را برای ضبط این سریال بپذیریم.

بازیگر سریال «سر دلبران» با اشاره به کارگردانی محمدحسین لطیفی عنوان کرد: لطیفی کارگردانی این کار را بر عهده دارد که ما پیش از این سریال «صاحبدلان» را از او به خاطر داریم که در آنجا یک قرآن محور کار قرار گرفت و در اینجا هم نهج البلاغه محور قرار دارد. شاید ضبط این سریال زودتر از این ها می توانست به پایان برسد اما طول کشیدن کار نشان می دهد که چه حساسیت‌هایی برای آن وجود دارد و من خوشحالم که با این دقت و وسواس کار می‌کنیم.

قائمیان در ادامه سخنان خود با اشاره به روند سریال سازی در تلویزیون و توجهی که لازم است به آثار باکیفیت نشان داده شود، توضیح داد: لازم است که اتاق فکری در تلویزیون باشد که روی روند تولید سریال ها نظارت داشته باشد. در این نظارت ها باید تولید آثار به صورت میدانی مورد توجه قرار گیرد و مجموعه ای از کارگردان، نویسنده، تهیه کننده، فیلمبردار و... آثار را بررسی کنند که به طور مثال اکنون چه سریالی به چه صورتی و با چه کیفیتی ساخته می شود نه اینکه فقط بخواهند آمار بدهند.

وی اضافه کرد: در این صورت است که تفاوت ساخت سریال های مختلف تلویزیون مشخص می شود در حالی که اکنون چون این اتاق فکر وجود ندارد ما در سریال سازی سلیقه ای عمل می کنیم و به زحماتی که در بعضی از تیم ها کشیده می شود، توجهی نداریم.

این بازیگر در پایان درباره نقش خود در «سر دلبران» بیان کرد: من در این سریال نقشی شیرین دارم که نمی توانم درباره آن توضیح دهم اما امیدوارم این نقش با راهنمایی های نویسنده و کارگردان به خوبی در بیاید.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار