پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۱۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
امید روحانی با اعتقاد بر اینکه متأسفانه تلویزیون این روزها کمی دچار بحران ساخت مجموعه‌های جذاب و پرمخاطب شده است، یکی از علت‌های اصلی آن را تنوع سلیقه‌های مدیران عنوان کرد که تلویزیون را گرفتار کرده است.

به گزارش دیباچه، این بازیگر درباره علت ضعف سریال‌های تلویزیون اظهار کرد:‌ اگر مجموعه‌ای ضعیف ساخته می‌شوند طبیعتا همه مجموعه عوامل دست به دست هم داده است که اتفاق خوبی نیفتد. بخشی مربوط به پرداخت است، بخشی از کار مربوط به کارگردانی، بخشی مربوط به بازیگری و هزار عامل دیگر. دست کم در چند ماه اخیر هیچ کدام از مجموعه‌های تلویزیونی که از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند چه شبکه یک، چه شبکه سه و چه شبکه پنج سیما هیچکدام از پختگی لازم برخوردار نیستند و سریال‌ها نتیجه مطلوبی نداشتند.

روحانی با اشاره به سریال «پنچری» که از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت، اظهار کرد:‌ این سریال را می‌بینم و برای من دریغ از یک لبخند. ضعف این سریال هم قطعا به عوامل بستگی دارد و علیرغم زحمتی که کشیده‌اند کار مطلوبی درنیامده است.

امید روحانی: «پنچری» را دیدم و دریغ از یک لبخند!

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که ضعف سریال‌های تلویزیونی تا چه اندازه به نبود کارگردانان و هنرمندان مطرح در تلویزیون برمی‌گردد، اظهار کرد:‌ اگر کارگردانان و هنرمندان مطرح در تلویزیون حضور ندارند به عوامل دیگری برمی‌گردد و ارتباطی به نبود فیلمنامه ندارد. آنچه مسلم است این است که تلویزیون دچار مشکل مالی شده است و تا حد زیادی این مسئله بر روی آثار تأثیر گذاشته است. از طرفی تلویزیون دچار سلیقه‌های متنوع و متعدد شده است به این معنی که یک نفر، ‌یک سازمان، یک نهاد و یک شورا درباره مسائل تصمیم نمی‌گیرد بلکه شما با انواع و اقسام محدودیت‌ها سروکار دارید و همه این‌ها باعث شده است گرفتاری‌ها بیشتر شود. بنابراین فعلا تلویزیون کمی دچار بحران ساخت مجموعه‌های جذاب و پرمخاطب شده است.

روحانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره ایفای نقش در سریال پلیسی «نوار زرد» و همچنین حضور کمرنگ‌ در تلویزیون، اظهار کرد: من جوان اول نیستم که برای بازی در فیلم‌ها من را صدا کنند بلکه کاراکتر باید به سن و سال من بخورد و از طرفی پرسوناژ من در فیلمنامه موجودیت داشته باشد که این مساله کمی کار را محدود می‌کند. از طرفی تلویزیون با برخی چهره‌ها راحت‌تر است چرا که شناخته‌شده‌تر هستند. اما به جای آن مدتی است در سینما حضور دارم. علت کمرنگ بودنم در تلویزیون بیش از آنکه به من ارتباط داشته باشد به کمبود نیازی است که به سن و سال و بازی من برمی‌گردد.

امید روحانی: «پنچری» را دیدم و دریغ از یک لبخند!

او با اشاره به اینکه سریال «نوار زرد» اولین کار پلیسی او در تلویزیون است، اظهار کرد: امیدوارم این سریال نزدیک به واقعیت نباشد و کارگردان یک تأثیری در دراماتیک کردن کار داشته باشد تا جذاب شود. لزوما نمایش واقعیت جذاب نیست.

وی درباره نقش خود نیز گفت: این سریال نیازمند شخصیتی مثل من بود به این معنی که کاراکتر افسر آگاهی که امیر آقایی نقش آن را ایفا می‌کند با پرونده‌هایی سروکار دارد که گذر اکثر آن‌ها به پزشکی قانونی می‌افتد. در پزشکی قانونی هم پزشکی لازم بود که در سن بالا کمی شاعرمسلک، ‌دارای شخصیت پیچیده، ‌شکست‌خورده، ‌تلخ مزاج و کمی هم شوخ طبع باشد که ایفای این نقش را برای من مناسب تشخیص دادند و من هم با کمال میل پذیرفتم.

امید روحانی در پایان با اشاره به اتمام فیلمبرداری فیلم «هزارپا» به کارگردانی عبدالحسن داوودی و رضا عطاران، گفت:‌ این فیلم یک کمدی شلوغ و پر پرسوناژ با یک قصه پرپیچ و خم و جذاب است. امیدوارم این کمدی دربیاید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲