پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۲۲
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
تهیه کننده سینما در گفتگو با دیباچه
بنا به گفته یوسف صمدزاده تهیه کننده فیلم «من و شارمین»، این اثر سینمایی به کارگردانی بیژن شیرمرز و بازی ویشکا آسایش، گوهر خیراندبش، پژمان بازغی و سحر قریشی به زودی در سینماهای کشور اکران می شود.

فیلم سینمایی «من و شارمین» ساخته بیژن شیرمرز با بازی ویشکا آسایش، گوهر خیراندبش، پژمان بازغی و سحر قریشی یکی از آثاری است که در سال 1394 تولید شده و قرار بود در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر اکران شود که پذیرفته نشد.

یوسف صمدزاده تهیه کننده این فیلم درباره زمان اکران فیلم سینمایی «من و شارمین» به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: طبق رایزنی های انجام شده قرار است این فیلم پس از پایان اکران «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری به روی پرده سینماها برود.

یوسف صمدزاده: «من و شارمین» پس از «ساعت پنج عصر» اکران می شود/ کار اولی ها انرژی و انگیزه بالایی دارند


صمدزاده افزود: فیلم سینمایی «من و شارمین» در سال 1395 آماده اکران بود، اما وقفه ای که در آن زمان به دلیل پرداختن به کارهای دیگر رخ داد باعث شد اکران فیلم به آخر سال 95 موکول شود و در نهایت قرار شد در نیمه اول امسال به روی پرده سینماها برود.

یوسف صمدزاده که از قدیمی های سینماست درباره مزیت ها و مضرات همکاری با کارگردان های کار اولی سینما نیز گفت: هرکاری سختی های خودش را دارد و به نظرم نباید کارگردان ها را به کار اولی و غیر کار اولی تقسیم کرد.

صمدزاده در ادامه گفت: یکی از ویژگی های کارگردان های کار اولی انرژی و انگیزه بالای آنهاست و اینکه اهل حاشیه نیستند و از تهیه کنندگان حرف شنوی دارند و تجربه های آنها را به کار می گیرند.

یوسف صمدزاده، درباره تصمیم شورای عالی تهیه کنندگان و کارگردانان، مبنی بر بررسی سوابق کار اولی ها و تهیه کنندگان و در نهایت تأیید آنها برای همکاری نیز گفت: به نظرم اجرایی شدن این تصمیم باعث می شود که روال کار منظم تر شود؛ به اضافه اینکه این نوع همکاری کنترل شده تر و قانونمندتر خواهد بود و با این روش آثار تولید شده سرانجام بهتری خواهند داشت.

این تهیه کننده در توضیحات بیشتر گفت: تا همین چندوقت پیش به کارگردان ها مجوز ساخت داده می شد و تازه پس از آن بود که کارگردان باید برای یافتن تهیه کننده و جذب سرمایه گذار تلاش می کردند که همین موضوع باعث می شد روال تولید تحت تأثیر قرار گیرد یا فیلم به تولید نرسد.

یوسف صمدزاده در پایان  گفت:  با وجود قانون و چهارچوب مشخص، آثار تولید شده کمتر به آرشیو می روند و خاک می خورند و در اکران آنها خللی ایجاد نمی شود.

یوسف صمدزاده تهیه کننده سینماست و تاکنون فیلمهایی چون «سه درجه تب»، «سیزده گربه روی شیروانی داغ» و «عاشق ها ایستاده می میرند» را تولید کرده و «من و شارمین» آخرین اثر اوست که بیژن شیرمرز کارگردان آن است و ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری، آتش تقی پور، زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی در آن ایفای نقش می کنند.

گفتنی است، «من و شارمین» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی دختر جوانی به نام تینا را روایت می کند که پیشگویی های عمه خود را باور دارد.‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲