شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
در تولد ماه عنوان شد
بیست و ششمین نشست صمیمانه «تولد ماه» به مناسبت زاد روز گوهر خیراندش یازدهم شهریور با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، بیست و ششمین نشست صمیمانه به مناسبت زاد روز گوهر خیراندش یازدهم شهریور  با حضور  تهمینه میلانی ، همایون ارشادی ، مسعود فروتن و جمعی از هنرمندان در موزه امام علی ( ع)  برگزار شد.

 اکرم محمدی : گوشر خیر اندیش گوهر سینمای ایران است

 مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغازشد و همایون ارشادی  به عنوان اولین هنرمند درباره گوهر خیراندیش گفت:  گوهر خیراندیش به واسطه همسرش مرحوم اسماعیل خانی به جای اینکه دکتر شود بازیگری را انتخاب کرد و در شیراز تئاتر را شروع کرد .

وی ادامه داد: خانم خیراندیش رکوردار سینما،تلویزیون و تئاتر است و بیشترین آمار را دارد. ایشان سیمرغ بلورین ، جایزه خانه سینما و جشنواره های بین المللی را دریافت کردند و به وجود ایشان در عرصه هنر افتخار می کنم.

در ادامه این برنامه  کلیپی از هنرمندان  پخش شد و آنها نظر خود را درباره گوهر خیر اندیش بیان کردند.

تهمینه میلانی کارگردان سینما گفت: روانشناسی امروز می گوید انسانی که خودش را دوست دارد بهترین تاثیر را روی افراد دیگر می گذارد، گوهر خودش را  دوست دارد و زمان کار کردن به این توجه می کند که چه کسانی کار او را می بینند و  نقش خود چه تاثیری روی آنها می گذارد .

میلانی ادامه داد: دو فیلم «واکنش پنجم» و «آتش بس» را  با خانم خیراندیش  همکاری داشتم و بسیار خاطرات خوبی از ایشان دارم .

مسعود فروتن کارگردان ، نویسنده و مجری تلویزیون عنوان کرد: اولین برخوردم با گوهر خیراندیش در دهه ۶۰ او به همراه همسرش در یکی از استودیو ها مشغول تمرین بودند و من آنها را برای اولین بار دیدم و ارتباط خوبی باهم برقرار کردیم.  البته من در اولین بازی که از ایشان دیدم  آینده درخشان را برای آنها پیش بینی کردم.

 

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: گوهر خیراندیش از شهر هنر دوست شیراز آمده است و گوهر سینما ایران است .هیچ احتیاجی به تعریف و تمجید ما ندارند و تولدشان را تبریک می گویم.

 

حمید رضا نعیمی کارگردان تئاتر بیان کرد: تولد خانم خیر اندیش را تبریک می گویم در تاریخ سینما ما هیچ بانویی به اندازه ایشان گریم های عجیب و غریب نداشتند می توانیم بگویم بانوی هزار چهره سینما هستند .

محمود صلاحی، معاون فرهنگی شهرداری نیز گفت : خوشحالم که بعد از 26 تولد به سفارش من تولد هنرمندان خانم را هم توانستیم برگزار کنیم. بازی های خانم خیر اندیش را بسیار دوست دارم .

گوهر خیزاندیش در این مراسم گفت : ابتدا به خانواده عزادار دانش آموزان تسلیت میگویم. امیدوارم چنین آسیب هایی را شاهد نباشیم .

وی ادامه داد: از همه به خاطر حضورشان تشکر می کنم. از آقای صلاحی درخواست کردم هزینه آن را برای بچه های انجمن شریان استفاده کنند و خداروشکر میکنم که این اتفاق افتاد از طرفی بیشتر برای معرفی و اعلام حمایت از بچه هایی که نیاز به کمک دارند حضور پیدا کردم تا بتوانم به کمک شما مردم صدای خودم را به گوش مسئولان برسانم .

خیراندیش عنوان کرد: خوشحالم که در خدمت گذاری حاضر شدم و همان طور که همسرم، جمشید اسماعیل خانی مرگ با عزتی داشت امیدوارم زندگی با عزتی داشته باشم . آرزوی سلامتی دارم برای خانواده  همه مردم کشورم و اینکه شاهد هیچ جنگی در جهان نباشیم .

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار