جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
حضور «سیلوستر استالونه» در سریالی پرطرفدار
سیلوستر استالونه، بازیگر مطرح سینمای اکشن قرار است در سریال کمدی «این ما هستیم» نقش مردی دنیا دیده و مسن را بازی کند که داشته هایش را در اختیار دیگران می گذارد.
به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، سیلوستر استالونه، بازیگر هالیوود که چند دهه ستاره مطرح سینما بوده و چند نسل او را با فیلمهای «راکی» و با همین نام می شناسند قرار است در فصل جدید سریال محبوب «این ما هستیم»  ایفای نقش کند.
سیلوستر استالونه که حال مردی 71 ساله است، برخلاف سنش هنوز از وضعیت جسمانی آماده ای برخوردار است و کماکان در آثار اکشن و پرتحرک ایفای نقش می کند؛ هرچند او دیگر راکی مجموعه فیلمهای «راکی» نیست و نمی تواند مانند رمبوی مجموعه فیلمهای «رمبو» بپرد و بدود و مسلسل غول پیکر را بغل بگیرد و با آن تیراندازی کند.

وقتی قهرمان پیر، نقش خودش را بازی می کند!

سیلوستر استالونه، تاکنون در فیلمهای اکشن بسیاری بازی کرده و علاوه بر کسب جایزه از جشنواره های مختلف، سال پیش برای بازی در فیلم «کرید» نامزد جایزه اسکار شد و جایزه گلدن گلوب را گرفت و «بغداد سابق» به کارگردانی اسکات وائو از آخرین فیلمهای اوست که در آن با جکی جان همبازی است.
حال سیلوستر استالونه قرار است در سریال « این ما هستیم» ساخته مشهور پرطرفدار دن فولمن بازی کند.
استالونه قرار است به عنوان بازیگر میهمان در فصل جدید سریال «این ما هستیم» در نقش خودش حضور پیدا کند با این توضیح که ایفاگر نقش مردی در کسوت مرشدی و استادی است.
آنگونه که پیداست سیلوستر استالونه دراین سریال درگیر حرکات ورزشی نیست آنچنان که باید به آمادگی جسمانی خاصی نیاز ندارد.

گفتنی است «این ماهستیم» سریالی کمدی خانوادگی است که در سال 2016 پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این سریال سال پیش در سایت معتبر «IMDB» که نظرسنجی هایش  مورد قبول سینماگران و مخاطبان است امتیاز «8/9» یا همان خوب را کسب کرده و نامزد بهترین سریال تلویزیونی در 74 امین جایزه گلدن گلاب شده و عنوان بهترین برنامه تلویزیونی از انیستیتو فیلم آمریکایی را از آن خود کرده است.
میلو ونتیمیگلیا، مندی مور، استرلینگ کی براون، کریسی متز، جاستین هارتلی، سوزان کلیچی واتسون، کریس سولیوان و رون سیپاس جونز بازیگرانی هستند که تاکنون در سریال «این ماه هستیم» بازی کرده اند.
با وجود اینکه در سریال «این ما هستیم» چهره های سرشناس و سوپراستار حضور ندارند؛ اما قصه جذاب و داستان پرکشش این مجموعه باعث شده مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند و منتظر فصل ها و قسمتهای بعدی اش باشند.
داستان سریال «این ما هستیم» به تهیه کنندکی استودیو «فاکس قرن بیستم»، درباره زندگی 3 فرزند خانواده ای است که قرار است در یک تاریخ به دنیا بیایند؛ اما یکی از آنها به دلیل مشکلات ژنتیکی می میرد و بالاخره اینکه همه این اتفاق ها سرآغاز روایت زندگی چند نسل از این خانواده می شود.
در پایان باید گفت با اینکه سیلوستر استالونه تنها برای بازی در یک اپیزود قرارداد بسته؛ اما این احتمال وجود دارد که در قسمت های دیگر این سریال نیز حضور پیدا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار