جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
«ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «زرد»، «خالتور» «قهرمانان کوچک» فیلمهایی هستند که در دور بعدی اکران به روی پرده سینماها می روند.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «زرد»، «خالتور» «قهرمانان کوچک» فیلمهایی هستند که در دور بعدی اکران به روی پرده سینماها می روند.

دور بعدی اکران به چه فیلمهایی می رسد؟

این فیلمها که قرارداد آنها پیش تر در شورای صنفی نمایش ثبت شده است پس از اتمام اکران فیلمهای روی پرده یا نرسیدن آنها به کف فروش در سینماهای کشور اکران می شوند.

جزئیات بیشتر در پی می آید:


1-«ملی و راه‌های نرفته‌اش»

فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به تهیه کنندگی محمد نیک بین، آخرین ساخته‌ تهمینه میلانی است که در سال 95 تولید شده و میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری در آن بازی می کنند.

در فیلم «ملی و راه های نرفته اش»، ملیحه، دختری جوان و کم ‌تجربه، عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند اما به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی میان آن دو آشکار می‌شود و مشکلاتی برای آنها می آفریند».

فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته‌اش» در گروه کوروش بعد از فیلم «بیست و یک روز بعد» محمدرضا خردمندان نمایش داده می‌شود.


2-«زرد»

فیلم سینمایی «زرد» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با تهیه کنندگی کامران مجیدی و بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی «زرد» كه محصول «مانی تصویر هنر» است، می توان به مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزا محمدی، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: فائزه گركانی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، عکاس: احسان جابری، عکاس پشت صحنه: مانی مجیدی و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد. این دومین تجربه سینمایی كامران مجیدی در مقام تهیه كننده محسوب می شود كه پیش از این با فیلم سینمایی «لاك قرمز» به كارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

فیلم «زرد» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه آن آمده است: «آدم‌های عجیبی هستی، امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه». فیلم «زرد»، در گروه سینمایی قدس اکران خواهد شد.


3-«قهرمانان کوچک»

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» اثری است به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت که بازیگرانی چون برزو ارجمند، شهرام قائدی، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، رامین ناصر نصیر و افشین سنگ‌ چاپ در آن بازی می کنند.

فیلم «قهرمانان کوچک» در سی‌امین جشنواره‌ فیلم‌ کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمد و پروانه‌ زرین بهترین فیلم کودک را دریافت کرد.

فیلم «قهرمانان کوچک» با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی سعی دارد فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنها آموزش دهد. فیلم «قهرمانان کوچک» در گروه آزادی اکران خواهد شد.


4-«پا تو کفش من نکن»

فیلم سینمایی «پاتو کفش من نکن» اثری کمدی است به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و کارگردانی حسین فرحبخش که بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، علی صادقی، رضا ناجی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری و سحر قریشی در آن بازی می کنند.

فیلم «پا تو کفش من نکن» با پخش پویافیلم از ۲۸ تیرماه در گروه سینمایی ماندانا روی پرده خواهد رفت.

فیلم «پا تو کفش من نکن»، داستان دو زوج با روحیات متفاوت و از دو طبقه مختلف را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود بر یک اشتباه کوچک که دردسرهایی بزرگ را برای این دو زوج به همراه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار