جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۱۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری درباره تاخیر در برگزاری تازه ترین مجمع عمومی این نهاد صنفی و فعالیت های پیش روی آن توضیحاتی را ارایه داد.
                       

به گزارش دیباچه، محسن رجب پور مدیرعامل مجمع صنفی تولید کنندگان آثار شنیداری در پاسخ به پرسشی مبنی بر تاخیر در برگزاری تازه ترین مجمع عمومی این نهاد و همچنین فعالیت های پیش روی این مجموعه توضیح داد: با توجه به اینکه ما در اوایل سال جاری به ویژه خردادماه با موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری روبه رو بودیم از این جهت کمیسیون مربوط به تمدید پروانه مجمع به ما پیشنهاد داد تا به جهت اهمیت موضوع انتخابات موضوع برگزاری مجمع عمومی و تمدید پروانه آن به روزهای بعد از برگزاری انتخابات منتقل شود که به همین منظور ما برای برگزاری برنامه های مد نظر قرار داده شده با تاخیر روبه رو شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته هم اکنون هیچ مشکلی برای تمدید پروانه فعالیت های مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری وجود ندارد و ما به محض تمدید پروانه فعالیت هم نسبت به برگزاری تازه ترین مجمع عمومی و هم عضو گیری اقدامات لازم را انجام می دهیم. البته پیش بینی ما این است که تمامی این امور به طور حتم در تابستان امسال اجرایی خواهد شد. بنابراین تنها دلیل تاخیر و اطلاع رسانی برای برنامه های مجمع همین موضوعی است که بنده به آن اشاره کردم.

مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری بیان کرد: ما در این مدتی که از فعالیت هایمان می گذرد کارهای بسیار خوبی انجام دادیم که شاید رسانه ای نشده باشد اما به سهم خود می تواند اتفاق بسیار خوبی برای برگزارکنندگان کنسرت ها و تهیه کنندگان قلمداد شود به عنوان نمونه ما در این پروسه کاری طی تعاملات و مذاکرات متعددی که با مسئولان اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی داشتیم فضا را به سمتی بردیم که شرایط صدور مجوز این مجموعه از پروسه یک هفته ای به کمتر از ۴۸ ساعت تقلیل پیدا کند که در این زمینه همکاری سه جانبه ای بین دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اداره اماکن و مجمع صنفی تولید کنندگان آثار شنیداری وجود داشت.

اتافاقات جدید در حوزه موسیقی/ شرکت هایم وسیقی طبقه بندی می شوند

رجب پور افزود: موضوع دیگری که به شدت دنبال اجرایی شدن آن هستیم بحث طبقه بندی شرکت های فعال در حوزه موسیقی است که بعد از برگزاری مجمع عممومی و فعالیت هایی که به آن اشاره کردم موضوع در اولویت کارهای ما قرار گرفته و نسبت به آن برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت. به هر حال ما در این به همراه سایر اعضا نهایت تلاش خود را انجام دادیم تا روش های مربوط به صدور مجوز به ویژه در بخش های انتظامی کوتاه تر شود و این تازه آغاز راهی است که امیدوارم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳