شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۴۴۰
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
فرزاد فرزین به تازگی در سفری که به آمریکا داشت ، با «چیکو بنت» یکی از موزیسین های معروف آمریکایی همکاری کرد که موزیک ویدیو این آلبوم نیز در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه، فرزاد فرزین که متولد سوم تیر ماه 1360 است، فعالیت خود درعرصه موسیقی  را از سال 1387 شروع کرد. وی از جمله فعالان این عرصه می باشد که علاوه بر خوانندگی ،ترانه سرایی و تنظیم بیشتر کارهای خود را نیز انجام داده است.

فرزاد فرزین تا به امروز 6 آلبوم رسمی منتشر کرده است که نام های آن شراره، شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش می باشد، و به زودی قرار بر انتشار آلبوم جدیدی به نام «شانزلیزه» را دارد.

آقای شومن تولدت مبارک


فرزاد فرزین از جمله خوانندگان بین المللی نیز محسوب می شود. وی به تازگی در سفری که به آمریکا داشت ، با «چیکو بنت» یکی از موزیسین های معروف آمریکایی همکاری کرد که موزیک ویدیو این آلبوم نیز در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

فرزاد فرزین به نمایندگی از ایران در مسابقه Art football به همراه گروه شوک به اجرا پرداخت و در نهایت توانست جایزه بهترین قطعه موسیقی را برای اجرا موسیقی«با تو» به خود اختصاص داد.

آقای شومن ریز بینی و نکات خاصی را برای برگزاری کنسرت هایش مد نظر قرار میدهد و تا به امروز بهترین کنسرت ها را با توجه به محدودیت ها و کمبود بودجه ها برگزار کرده که در هر کدام از کنسرت هایش یک سوپرایز برای هوادارانش داشته است.

ازجمله کنسرت های معروف او که سر و صدای زیادی در عرصه موسیقی به پا کرد کنسرت1410 بود که به نوعی سفر زمان بود و سن برگزاری کنسرت را طوری طراحی کرده بودند که نشانگر این قضیه باشد. خود او و گروه شوک نیز با گریم های کاملا متفاوت برای اجرا به سالن میلاد نمایشگاه آمدند که ارشا اقدسی از این گروه نیز در کنار فرزاد فرزین حضور داشت.


فرزاد فرزین بجز حضور در عرصه موسیقی در حوزه بازیگری نیز فعالیت داشته است و تا به امروز توانسته در فیلم های سینمایی مانند: پسران آجری، سوپر استار، دنیای محبوب، سگ های پوشالی به ایفای نقش پرداخته و به تازگی نیز در سریال محبوب «عاشقانه » حضور داشته است .وی  توانسته در این سریال و در کنار بزرگان عرصه هنر خوش بدرخشد.


لازم به ذکر است که او تا به امروز قطعات موسیقی برای برنامه هایی هچون ماه عسل نیز خوانده که از معروف ترین تیتراژ های این برنامه است. چندی پیش یک قطعه موسیقی به نام «مرز» برای شهیدان مدافع حرم نیز به انتشار رساند که برای اولین بار در برنامه خندوانه پخش شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار