پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
مجتبی کشاورز: اگر هنرمندی را به برنامه دعوت کردیم مرتبط با موضوع اصلی برنامه بوده است.

مجتبی کشاورز تهیه کننده برنامه «دعوت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه گفت:امسال سعی کردیم تجربه های ناموفقی که سال گذشته داشتیم را تکرار نکنیم. تمامی اتفاقات سال گذشته را مد نظر قرار دادیم و کاملا با برنامه ریزی پیش رفته ایم ، حتی امسال اگر هنرمندی را به برنامه دعوت کردیم مرتبط با موضوع اصلی برنامه بوده است.

تهیه کننده «دعوت» : با ترحم به موضوعات نگاه نمی کنیم/سوژه های اجتماعی ذاتا غم دارد

وی ادامه داد: به هیچ وجه از خط اصلی برنامه خارج نشدیم. فعالیت های مرتبط با موضوع اصلی برنامه انجام دادیم و هیچ سوالی خارج از برنامه از مهمان هایمان نپرسیدیم، تمام اتفاقات با فرم نویسندگی جلو می رود و نمی خواهیم که تکراری باشیم.

این تهیه کننده در خصوص فضای برنامه نیز گفت: سوژه های اجتماعی ذاتا غم دارد، ما سعی کردیم غصه نداشته باشیم و سیاه نمایی در برنامه وجود نداشت ، سعی کردیم با ترحم به موضوع نگاه نکنیم زیرا ذات ماه رمضان ماه شادی است.


کشاورز درخصوص حضور مجدد نیما کرمی و زینب زارع برای اجرا برنامه گفت: در سال گذشته از این دو بزرگوار در اجرا برنامه استفاده کردیم و برای امسال هم نیازی به جا به جایی نبود زیرا یکی از نقاط قوت این عزیزان که برنامه را نیز جذاب تر می کرد ترکیب خانواده بود و این حسن ، موردی بود که کل تیم سازنده با آن موافق بودند.



وی در خصوص سختی هایی که کارهای مناسبتی دارد نیز گفت: ما همیشه کمتر از بیست و چهار ساعت وقت داریم ،من معتقدم که اگر قرار است برنامه سازی برنامه بسازد باید آیتم های متفاوتی داشته باشد زیذا بیننده تکرار را دوست ندارد همه عوامل در اتاق فکر حضور دارند و نظر می دهند بعد از اتمام برنامه دورهم جمع می شویم تا در خصوص موضوع و سوژه های روز بعد تصمیم بگیریم.
این تهیه کننده برنامه خود را اینگونه ارزیابی کرد: احساس میکنم با توجه به سسال قبل یه برنامه بالغ تری را در پیش رو داریم و واقعا فکر نمی کردم که به همچین جایگاهی برسد.

وی در پایان در خصوص ادامه دادن این مجموعه در سال های دیگر نیز گفت: بی شک ادامه دارد «دعوت» یک برند شده است که نمیخولهم آن را از دست بدهم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳