جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار : ۳۲ : ۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
در گفتگو با دیباچه
نیلوفر پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون از حضورش در سریال «برنا» خبر داد.

نیلوفر پارسا بازیگر جوان حوزه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون دیباچه، در خصوص فعالیت ‌های فعلی اش گفت: به تازگی یک قرار داد جدید برای حضور در سریال «برنا» دارم، البته که چند فیلم سینمایی هم در نوبت اکران دارم، مانند: من و شارمین، سایه یک اتفاق تلخ و چندین کار دیگر...

بازیگر محبوب سریال «آوای باران» از حضور خود در سریال جدید خبر میدهد

وی ادامه داد: بعد از آوای باران که یکی از نقش های اصلی را داشتم ،فعالیت چشم گیری نداشتم.  گویا این شانس را پیدا کردم که دوباره از طریق امواج رسانه ملی به خانه ی مردم بیایم و آن هم با بازی در سریال «برنا» که سریال جوان پسندی است و به سفارش شبکه سه سیما با یک تیم حرفه ای ساخته میشود. آقای رنجبر که  اکثر کارهایش در عرصه اجتماعی است این سریال هم که به  قلم خودش به رشته تحریر در آمده قصه ای جذاب و تم جستجو و تلاش  را دستمایه خودش قرار داده است.  کلیت قصه را دوست دارم و از آنجایی که با آثار قبلی ایشان آشنا بودم بدون خواندن فیلم نامه جواب مثبت را اعلام کردم. یاد آوری کنم که قبلا هم یک اپیزود در مجموعه سریال دیوار شیشه ای نیز حضور داشتم .

پارسا گفت: در همان نشست اولیه دریافتم نویسنده و کارگردان این اثر که خود از استادان دانشگاه های هنری است  با انرژی قصه را تعریف میکرد و یکی از مهمترین مواردی که برایش قابل اهمیت بود موضوع اخلاقی بود و تاکید فراوانی بر این موضوع داشت چرا که اساس قصه، سازندگی است، نباید پشت صحنه خلاف این موضوع عمل کنیم.

این بازیگر در پایان به کسانی که علاقه مند به حضور در عرصه بازیگری هستند نیز گفت: در این باب باید کارشناسان مربوطه و استادان فن نظر بدهند و من تجربه زیادی در این خصوص ندارم اما می توانم به یقین بگویم که باید از راه  مراکز علمی وارد این عرصه شوند و پشت کار داشته باشند. مطالعه  در عرصه های مختلف رو در دستور کارشان قرار بدهند و در تئاتر  فعالیت چشمگیری داشته باشند.

 زیرا  اکثر کارگردان ها موقع انتخاب بازیگر از بازیگران جوان تئاتر استفاده می کنند. مثلا آقای رنجبر مطلع هستم که تقریبا ماهی یک تئاترمی ببیند و با بازیگران جوان گفتگو می کند و آنها را به دفتر شان جهت تکمیل آرشیو بازیگری دعوت می کند و هنگامی برای کار جدید فراخوان را دیدم ،مطلع شدم برای بچه های تئاتری احترام زیادی قائل هستند.به امید روزی که تولیدات تلویزیونی به قدری زیاد باشد که هیچ جوانی از دفاتر تولید سریال ناامید به خانه شان برنگردند و مردم با سریال های داخلی بیشتر آشتی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار