جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
به گزارش دیباچه
سینمای هالیوود همیشه از تنوع آثار برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده جدول فروش آثار با تغییراتی مواجه باشد. جدول «باکس آفیس»گویای این توضیحات است.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، سینمای هالیوود همچنان با سرعت به تولید آثار سینمایی ادامه می دهد و این روند باعث شده فیلمها پی در پی اکران شوند و به بازار آیند. همین سرعت باعث شده جدول «باکس آفیس» همیشه با تنوع آثار همراه باشد.

در «باکس آفیس» این هفته «محافظ کهکشان ها» در صدر جدول قرار دارد و «اسمورف ها» آخرین اثر جدول است.


از فیلمهای پرفروش هالیوود چه خبر؟


1-«محافظان کهکشان2» Guardians of the Galaxy Vol. 2

فیلم «محافظان کهکشان2» اثری است به کارگردانی جیمز گان با بازی کریس پرت، وین دایزل، دیوید باتیستا، زویی سالدانا و بردلی کوپر.

«محافظان کهکشان2» ادامه فیلم قبلی جیمز گان به همین نام است و قصه آن دقیقأ پس از فیلم اول اتفاق می‌افتد. در اثر اول  گروت خودش را فدا کرد تا بقیه‌ی افراد گروه زنده بمانند. در نتیجه، تنها چیزی که از گروت باقی ماند، یک شاخه کوچک بود. این شاخه بزرگ شده است و در محافظان کهکشان ۲، ظاهرا باید همه چیز را از ابتدا و مثل یک بچه یاد بگیرد.

«محافظان کهکشان2» موفق شد با قدرت در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم توانست 54 درصد بیشتر از نسخه اصلی سال 2014 فروش داشته باشد.


2-«سرنوشت خشمگین» The Fate of the Furious

فیلم «سرنوشت خشمگین» که با نامهایی چون «سریع و خشمگین8» و «خشن8» نیز شناخته می‌شود، اثری اکشن است که کریس مورگن آنرا نوشته و اف. گری گری کارگردانی اش کرده و بازیگرانی چون وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لوداکریس، اوا مندس، لوکاس بلک، کرت راسل، شارلیز ترون، جیسون استاتهام، اسکات ایستوود در آن ایفای نقش کرده اند.

«سرنوشت خشمگین» نخستین فیلم از این مجموعه است که پل واکر در آن حضور ندارد.


3-بچه رئیس» The Boss Baby

«بچه رئیس» یک انیمیشن کامپیوتری «3دی» آمریکایی به کارگردانی تام مک گراث است . داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزی است.

داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند

الک بالدوین، مایل باکشی، توبی مگوایر، استیو بوشمی، جیمی کیمل، لیسا کودرو در فیلم «بچه رئیس» بازی می کنند.


4-«چگونه یک عاشق لاتین باشیم» (How to be a Latin Lover)

«چگونه یک عاشق لاتین باشیم» اثری کمدی رومانتیک است به کارگردانی اوگینو دربز، سوپراستار سینما و تلویزیون مکزیک.

این فیلم درباره مردی است که پس از 25 سال زندگی مشترک حالا ازدواج خود را از هم پاشیده می بیند، شروع به اغوای زنی میلیاردر می کند.

 در این فیلم چهره‌هایی چون سلما هایک و بازیگر سرشناس سینمای مکزیک اوهنیو دربز در آن بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره مردی که پس از ۲۵ سال زندگی با همسر پولدارش از او جدا می‌شود و اکنون مجبور است برای ادامه زندگی به خواهرش پناه ببرد.

کریستن بل، رافائل الخاندرو و راب ریگل دیگر بازیگران این فیلم هستند.


5-«دیو و دلبر» Beauty and the Beast

فیلم «دیو و دلبر» اثری آمریکایی در سبک رمانتیک، فانتزی، و موزیکال به کارگردانی بیل کاندن، و نویسندگی استیون شباسکی و ایوان اسپیلیوتوپولوس است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم نسخه بازسازی شده فیلم پویانمایی به همین نام محصول سال ۱۹۹۱ است، که خود آن نیز برگرفته از داستان متل دیو و دلبر به قلم نویسندگی فرانسوی ژون ماری لوپرنس د بومو است. در این فیلم اما واتسون و دن استیونز به عنوان شخصیت‌های اصلی در کنار بازیگرانی همچون لوک ایوانز، کوین کلاین، جش گد، یوان مک‌گرگور، استنلی توچی، آدرا مک‌دانلد، گوگو امبتا-را، ایان مک‌کلن و اما تامسون ایفای نقش می‌کنند.


6-«دایره» The Circle

فیلم «دایره» اثری علمی–تخیلی است به نویسندگی و کارگردانی جیمز پانسالت که بر اساس رمانی به همین نام، از دیو اگرز ساخته شده است.

تام هنکس، اما واتسون، جان بویگا، کارن گیلان، پتن اسوالت و بیل پاکستون بازیگران این فیلم هستند

ماجرا از این قرار است که، یک کارمند جوان تکنولوژی (اما واتسون) شغلی در یک شرکت قدرتمند اینترنتی دریافت می‌کند و به سرعت در این شرکت به مدارج بالا دست پیدا می‌کند و به زودی خودش را در یک وضعیت خطرناک در مسئله حریم خصوصی، آزادی و نظارت می‌بیند. او متوجه می‌شود که تصمیمات و اعمال او در این منصب چه تأثیری بر آینده بشریت خواهد داشت.


7-«باهوبالی2: فرجام» Baahubali 2: The Conclusion

فیلم «باهوبالی ۲: فرجام» دنباله فیلم «باهوبالی: آغاز» است که سال ۲۰۱۵ به سینما عرضه شد. این فیلم محصول سینمای جنوب هندوستان است که معمولا زیر سایه محصولات هندی زبان سینمای بالیوود قرار دارد. در این دنباله سینمایی داستان خویشاوندان سلطنتی در یک قلمرو پادشاهی اسطوره‌ای روایت می‌شود.


8-«با استعداد» Gifted

فیلم «با استعداد» اثری است نوشته تام فلین به کارگردانی مارک وب و بازیگرانی چون کریس ایوانس، مکنا گریسو لیندسی دونکان در آن بازی می کنند

این فیلم درباره رانک است؛ مردی تنها که تلاش میکند تا خواهر زاده باهوش خود را در یک محیط آرام به سمت پیشرفت سوق دهد و از جانب دیگر از جنگ بین مادرش دور بماند.


9-«مد روز» «Going in Style»

فیلم «مد روز» اثری است به کارگدانی زلاک براف و بازیگرانی چون جوئی کینگ ، مورگان فریمن ، آن مارگرت در آن بازی می کنند.


10-«اسمورف ها»

اسمورف‌ها شخصیت‌های مصوری هستند که برای نخستین بار در سال 1958 توسط کارگردانی بلژیکی خلق شدند. مجموعه ای 91 قسمتی که توسط شبکه «ان بی سی» پخش شد.

اسمورف1 در سال 2011 ساخته شد و کارگردانی آن را راجا گاسنل به عهده داشت و ادامه آن در سال 2013 تولید شد و بازیگران آن همان بازیگران «اسمورف1» بودند؛ در این فیلم بی اسموو عضو گروه شرورها و برندن گلیسون در نقش ناپدری پاتریک وینسلو است.

«اسمورف ها: دهکده گمشده» آخرین اثر ساخته شده درباره اسمورف ها است؛ انیمیشنی که مانند دو نسخه پیشین به صورت سه بعدی ساخته شده است و کارگردان آن کلی آسبوری است.

انیمیشن اسمورف‌ها: دهکده گمشده از شرکت سونی رسید که طبق پیش‌بینی‌ها موفق شد ۱۳٫۲ میلیون دلار در سینماهای آمریکا بفروشد. انیمیشن اسمورف‌ها: دهکده گمشده این‌بار تماما انیمیشنی کار شده است و با استفاده از رنگ‌های جیغ و تکنیک‌های انیمیشنی جدید با خلاقیت و روان آدم بازی می‌کند.

در «اسمورف ها: دهکده گمشده» کاراکترهای دختر بیشتری به قصه اضافه شده اند و اینبار کاملأ انیمیشنی کار شده است. تنها مشکل فیلم که قبلا هم گفتم این است که برای مخاطب سه تا هشت سال ساخته‌شده و برای پدر و مادرهایی که به همراه بچه‌هایشان پای این کارتون می‌نشینند احتمالا حرفی برای گفتن نخواهد داشت مگر اینکه متخصص انیمیشن باشند و از تکنیک‌های فنی انیمیشن سر بیاورند.

«اسمورف ها: دهکده گم شده» محصولی است از شرکت سونی که طبق پیش‌بینی‌ها موفق شد ۱۳٫۲ میلیون دلار در سینماهای آمریکا بفروشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار